9.

1.7K 107 17
                                    

Luka Jović

"Leia, jesi vidjela?"-Marina je upitala i ja sam je trknuo nogom.

"Spava."-Promrmljao sam i Marina je kimnula, pa nastavila gledati film.

Gledamo već 4. film i već je 3 ujutro.

Leia je zaspala na mom ramenu, i iako me boli, ne želim je pomaknuti.

"Luka, hoćeš da te ja odbacim doma ili ideš s Leiom?"-Ante je upitao i ja sam ga pogledao.

"Mislim da ću ja nju voziti doma."-Rekao sam i Ante se počeo smijati.

Nakon par trenutaka; film je završio i Ante je upalio svjetlo.

"Dobro jutro."-Leia se probudila i ja sam se nasmiješio.

"Isuse, oprosti, jel' te boli rame sad?"-Pospano me podragala po ramenu i ja sam odmahnuo glavom.

"Ne boli."-Ustao sam se s kauča i protegnuo se, a Leia je ostala ležati.

"Šta, da te odnesem do auta?"-Upitao sam i ona je kimnula, a ja sam se počeo smijati.

Dodao sam Lei tenesice i jaknu, pa sjeo natrag na kauč.

"Idete?"-Marina je zijevnula i ja sam kimnuo.

"Nemoj da čujem ujutro da ste se pohvatali u autu."-Ante je dobacio i Leia se zacrvenila, a ja sam se počeo smijati.

"Ne brini, prešutit ćemo ti."-Isplazio sam mu jezik i on mi je pokazao srednjaka.

"Idemo?"-Leia me potapšala po ramenu i ja sam kimnuo, pa se ustao s kauča i obuo tenesice. Leia mi je predala ključ od auta i ja sam je uzeo u naručje.

"Laku noć ljudi."-Rekao sam i Marina se počela smijati.

"Wow Leia, koji tretman. Lukica, ponosna sam."-Marina je poljubila Leiu u obraz i ona se opet zacrvenila.

Marina mi je otvorila vrata i ja sam izašao van iz stana s Leiom u naručju. Spustio sam se niz stepenice i izašao van iz zgrade tako da sam vrata otvorio nogom i nasmijao Leiu.

Došetao sam do auta i unio Leiu u unutra, pa obišao auto i sjeo na vozačevo mjesto.

Pokrenuo sam auto i uključio grijanje, a Leia je zaspala u roku sekunde. Ta cura mi je toliko postala draga da vam ja to ne mogu opisati.

Toliko je pristojna, pozitivna, slatka. Ne mogu je ni zamisliti ljutu ili nervoznu.

I toliko se brine o meni.

Ubrzao sam i Leia se trznula, ali nije otvorila oči.

"Luka, uspori."-Prošaptala je i ja sam usporio, ne želim da se boji.

Nakon par minuta, zaustavio sam se ispred svoje zgrade.

"Leić, tu smo."-Protresao sam je i ona je otvorila oči, pa me zbunjeno pogledala.

"Ne, ne, loše mi je."-Odmahnula je rukom i ja sam joj opipao čelo, pa ona gori!

Izvadio sam mobitel iz džepa i nazvao Antu.

"Jesi već nešto sjebo?"

"Nisam budalo, Leia ima temperaturu i ne može se odvesti doma. Da je ostavim da spava kod mene?"-Upitao sam, Martina i Antonio su već sigurno otišli, a meni ne pada na pamet Leiu maltretirati s tim gdje joj je ključ od stana dok je u ovakvom stanju.

"A jebote. Da, da, ostavi je neka spava kod tebe pa se vidimo ujutro."-Ante je promrmljao.

"Dobro šefe, vidimo se."-Prekinuo sam poziv i izašao van iz auta.

Obišao sam auto i otvorio vrata, pa opet uzeo Leiu u naručje.

Zatvorio sam vrata i zaključao auto, pa krenuo prema ulazu u zgradu. Leia i dalje spava, što znači da joj stvarno nije dobro. Otvorio sam ulazna vrata zgrade i popeo se uz stepenice.

Otključao sam vrata stana i ušao unutra, pa krenuo prema svojoj sobi.

"Jel' ti udobno tako?"-Smjestio sam Leiu u svoj krevet i dao joj neke tablete protiv bolova i još nešto za skidanje temperature, pa je pokrio   dekom. Ona je kimnula i zatvorila oči, a ja sam otišao u boravak.

Namjestio sam si kauč i presvukao se u kratke hlače i majicu kratkih rukava.

Legao sam na kauč i pokrio se dekom, već vidim u kakvim ću bolovima biti ujutro, ali bolje ja nego Leia.

---------------------

"Luka, Luka..."-Čuo sam Leiu kako me doziva iz sobe, otvorio sam oči i ustao se s kauča.

Ušetao sam u sobu i sjeo na krevet, a ona me pogledala.

"Sve me boli."-Promrmljala je i počela se tresti, a ja sam uzdahnuo.

Šta da radim?

"Hoćeš da idemo na hitnu?"-Podragao sam je po glavi.

"Ne, ne. Šta ako me ostave u bolnici?"-Pokrila je lice rukama i ja sam se počeo smijati.

"Neće, obećajem."-Uhvatio sam je za struk i podigao je u sjedeći položaj.

"Idemo."

--------------------

Malo je kasno, ali tek sad sam došla doma. Cijeli dan sam u žurbi.

Pusaaa.

-Mirelče ❤️



SAY YOU WANT ME // Luka Jovićحيث تعيش القصص. اكتشف الآن