Hooftstuk 22

45 6 0
                                    

ik wou gaan slapen maar dat lukte niet. de wond deet te veel pijn. opeens hoorde ik harry's gedachte. het was in de mide van de nacht dus ik ging buiten kijken. ja het was hem, waarom is hij hier. ik hoorde hem ieds over mij zegen en ik zij "wat is er met mij?" "ja jou moeten wij nou net hebben." "hoe bedoel jij 'wij'?" "wij in vampiers, wat denk je dan anders." ik begon te gillen. voor dat scott buiten kwam gooide ik de chakram en gilde ik ze weg maar een had scott, voor dat die vampier wat kom doe had danique al een sia in zijn rug gegooid. "gaat het met jullie?" vroeg ik "ja danique jij was net optijd met die sia en jij ook linda met je chakram." "ja het gaat linda, leen die vampier wou naar binnen maar hij werd door ieds tegen gehouden en toen wenden hij naar scott ik kon niet hem en jou niks laaten gebeuren. LINDA WAT GEBEURT ER MET JE OGEN!!!!!!!" "WAT IS ER AAN DE HAND DAN." "je ogen worden rood." "wouw waarom wat jij opeens een alpha?" "weet ik veel mischin is het een soort bijwerking. laaten we probeeren te gaan slapen en hopen dat het niet erg is." we ginen alle maal slaapen. alleen ik kon niet zo gemakelijk slapen maar uitijndelijk viel ik tog in slaap. ik werd wakker en ik merkte dat er ieds mis was. ik zach dat er ieds bij die beet was een klein blauwen lijn. 

     heey ik hoop dat je dit hooftstuk leuk vind en als je nog tips heb zeg het plzz wat dat kan ik altijd gebruiken XXXXXX-jes my

Sprokjes met one direction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu