Tergopoh - gopoh empat ketul anak dara hwang memakai kasut sekolah , kemain bising lagi ." Eh tu kasut aku lah bongok ! "
" EH HELLO NI KASUT AKU OKAY ?! "
" KYARGHHH LIPASSS !! "
" OH SHOOT MANA DOH MANAAA ?!!? HDHEIDJDISNDISOW !! "
Demikian lah suasana di luar rumah keluarga hwang , nasib baik je takda jiran . Kalau ada fuh dah lama dah kena debik hmm beshe lah anak orang kaya en suka duduk jauh-jauh .
" Kids !! Cepat , appa dah lambat ni . " Ya itu dia Tuan Hwang atau lebih tepat lagi Hwang Chi Yeul !
Kalau appa pun dah hensem namati , rasa rasanya anak anak dia lawa tak ? Hmmm .
Jawapannya . . . TAK DOH SUMPAH BURUK EUHAHAHAHA .
" Nae appa naee !! " Tengok tu dengan appa sendiri pun lahanat ishishish .
Selesai sahaja memakai kasut , semua berebut untuk masuk ke kereta . Lamak ai masuk kereta pun berebut urghh sakai !
30 Minutes Later . . .
" Damn , bapak ah makin besar syial sekolah ni ! " Kerana kagum Wolyoung mengemam bibirnya .
" Kankankan ! Kalau dulu takda lah besar macam ni ! " Wonyoung si lawa gigih membetulkan baju uniformnya , takut selekeh kononnya .
" Chill ah , biasa je pun ~ " Hmm Youngsil tak pernah tak swag .
" Ok stop membebel , jom cari bilik kerani ! Fuh tak sabar nak belajar ! " Youngil si nerd sudah pun mendahului langkah dihadapan , amboi tak sabar nau .
Yang lain hanya mengikut jejak langkah Youngil .
BBUUKK !!
" YAAA- "
" Yo-youngil kau ke tu ? "
Semua perhatian tertumpu kepada suara orang itu , aaaa tak lain tak bukan . . .
" YOONJIIIIIII !! " Apalagi ? Habis Yoonji dipeluk dengan pelukan maut oleh keempat-empat anak hwang , rip Yoonji .
" HUWAA MIN YOONJI KAMI RINDU KAUUU !! " Fuh serentak diorang cakap macam tu dekat Yoonji . Telepati twin ke apa ? Ini kes-kes sehati sejiwaaaaa ~
" Weh tu bukan The Hanats ke ? "
" Eh ye ya lah doh ! Bapak ah reunion siaaaa ! "
" Sweet odoh friendship diorang , pastu en makin lawa lak Wolyoung aku auch ! "
" Perasan sial kau ni . "
" Ndiwksniwiwbdieioenisi . "
Baru sekejap sampai kat sekolah , dah ramai yang kenal . Macam mana tak kenal doh Queenka sekolah kot !
Makin banyak bisikan bisikan para pelajar kedengaran . Tau lah The Hanats dah lengkap puih .
" So now . . aku rasa baik kita masuk kelas ! "
" Tapi kitorang still taktau class kitorang ! Hehe . " Since when Youngsil makin cute ni hmm .
" Class sama je sayang oi . Dah jom ! " Dengan relanya Wonyoung dan Wolyoung diheret oleh Yoonji .
" BYE ! JUMPA REHAT TAU !! "
Semua bergerak mengikut haluan masing-masing .
Skip euhahaha aku malas ..
" Hari ni makanan dia apa Yoon ? "
" Tungler , fav kau doh Won ! " Tersenyum macam kerang busuk Wonyoung bila Yoonji bagitau dia makanan harini fav dia auch .
" Wuu tteokbeokki !! Nyumnyum ! " Youngil menggosok perutnya yang buncit , berlemak dan gebu kk gurau euhahahaha .
" Ok , Wol and Won harini korang pergi beli makanan ! Kitorang bertiga cari meja okay ? " Arah Youngsil .
" Naeeee . " Wonyoung dan Wolyoung membalas dengan anggukan .
Selesai je mencari tempat duduk , eh ehm bukan susah pun ramai je yang tawarkan tempat duduk diorang . See bertapa kuatnya pengaruh The Hanats .
PRAAANGGGGGG !!!!
" YAAAAAAAHHHHHHH !!! "
+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
Halu halu it's me reen auch , jangan lupa vomments okay ?!
Ok lah , paipai ! 💙🐾
READERS ,
YOU NICE , KEEP GOING ! ♡
YOU ARE READING
' the hanats + bts
Фанфик+ Hanat bertemu hanat , apakah yang akan terjadi ? Damn , that means . . . . . jams ? ©ayreenpotter- start ; end ; on going .