Hello ! My Baby Girl .
2 minggu kemudian ....
Hari yang sangat dinanti-nantikan oleh Xavier telah tiba , dia betul-betul tak sabar untuk berjumpa dengan Leader of The black scorpian. Hari yang gembira buat Xavier tapi bukan buat Ell . Dia betul-betul risau jika Xavier dapat tahu semua ni , dia tak mahu hilang Xavier .
"Biyy pergi dulu , Miyy duduk dekat rumah baik-baik. Biyy janji tak lama , bye love la mia bambina. "
Dicium lembut dahi isterinya , dia terpaksa meninggalkan Ell di rumah sementara waktu . Kerana hari ni ialah hari perhimpunan untuk semua ahli-ahli mafia. Dia tak mahu apa-apa terjadi pada Ell sebab tu dia meninggalkan Ell dirumahnya sahaja.
Bonda dan Ayahndanya pun pergi , senang kata semua ahli keluarga besarnya pergi termasuklah papa Edward dan mama Erissa.
S.K.I.P .....
Deruman enjing kereta milik Xavier mengaum kuat bila dia telah tiba dihadapan hotel Grandpanya , ni lah dia Xavier : lelaki yang suka bersendirian dan mengikut kepala otak sendiri. Buktinya dia pergi dengan menaiki keretanya sendiri sedangkan kembarnya bersama-sama dengan bonda dan ayahnda nya.
Keluar sahaja Xavier dari keretanya , di membetulkan sedikit tuxedo maroon miliknya . Tema kalini ialah Black and Maroon , jadi pakain mestilah mengikuti tema Black or Maroon. Langkah diajukan ke pintu masuk hotel , semua pekerja yang melihatnya secara tidak langsung terus tunduk hormat padanya.
Pakaian Xavier.
Termasukklah semua Leader-leader dari kumpulan mafia lain , dia yang paling besar jadi semua kene menghormatinya . Kaki diajukan pada meja besar yang sememangnya atas namanya dan nama kumpulannya THE BLACK TIGER .
Semua elok sahaja duduk disitu , bonda dan ayahndanya pun ada termasuklah sepupu-pupunya yang lain. Dilihat seimbas lalu sekelumpuk kumpulan lain , dalam beberapa minit kemudian lampu mula dimatikan. Dan terserlahlah wajah kembarnya yang berada di atas pentas untuk jadi pengacara mereka.
"Hye , good night everyone. Non voglio più presentarmi, perché so che tutti sanno chi sono . "
(I do not want to introduce myself anymore, because I know everyone knows who I am )
Pembuka kata dari Farish , orang ramai yang tadinya bising di dewan hotel. Pelan-perlahan mulai diam , semua mata terarah pada Farish dan kumpulan The black tiger. Kumpulan mafia yang terkemuka di Italy . Syarat dalam dunia mafia mestilah faham akan bahasa melayu , walaupun bercakap tidak terlalu fasih.
"Ok guys , aku pun malas nak cakap panjang lebar sebab benda yang sama je kan. So better kita continue dengan pelantikkan ahli baru , aku------"
Terhenti kata-kata dari Farish apabila mereka mendengar bunyi tapak kasut tumit tinggi dari arah belakang , semua yang tadinya fokus mulai bising sedikit . Mungkin kerana pelik , kerana ada ahli baru dalam dunia mafia.
YOU ARE READING
Hello ! My Baby Girl .
Детектив / ТриллерCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis biasa yang terjerumus dalam dunia mafia oleh ibu bapa angkatnya iaitu CARL EDWARD MIKHAEL dan NUR ERISSA NATHALIA ROSE . Kehidupannya berubah 360° darjah selepas dia memasukki dunia 'GELAP' . Memiliki si...