Min berättelse kommer handla om dom här...
Bim
Bim är den snälla och söta tjejen. Hennes utseende får många killar på fall. Hon har blont glansigt hår och isblå ögon. Hon hjälper hjärna till och följer regler. Hon blir lätt kär och när hon är värkligen kär kan hon bli osäker och tänka på om han skulle helst vilja ha någon av dom andra tjejerna som typ Tara.
Tara
Hon är alla killarnas dröm. Hennes mörkbruna långa hår, bruna ögon som killar inte bara kan stå i mot. Tara hänger mest med Joline eller hon är jolines svans. Tack vare de är hon inte den duktiga flickan som hon har varigt. Hon ser Fee som ett hot, Tara vet att om Fee vill vara med Joline så kommer hon att ta Taras plats.
Fee
Fee är lika vacker som dom andra tjejerna men hon är lite som hon vill. Hon bryr sig inte vad folk. Hon är typ mamman i gruppen. Fee vill ha det rent och fräst runt om sig. Hon har sitt naturliga mörkblonda hår som passar perfekt till dom havsblå ögonen. Hon och Bim är nog dom som kommer mest överens.
Joline
Jag varnar dig för henne! Man kan aldrig lite på Joline. Hon kör sitt spel. Joline är känslokall och har aldrig varigt kär, bara utnytjat killar på olika saker. Hon är den tuffa tjejen. Hon är bossen när dom är igång. Joline har chokladbrunt hår exakt som sina ögon. Bara om blickar kunde döda brukar folk säga. Hon har massor av hemligheter som hon inte berättar för någon inte ens tjejerna vet om dom.
Omar
Är den spralliga och snälla killen som aldrig skulle skada någon. Han blir lätt kär och har haft många förhållanden. Han försäker hålla sig borta från trubbel men de är inta så lätt när man är vän med Oscar och Felix. Han har krulligt mörkbrunt hår och bruna ögon.
Felix
Om man ör någon säga Felix och Oscar så stelnar alla till och blir nervösa. Felix kör alltid one night stand, han vill vara som Oscar eller han vill vara Oscar. Felix är väldigt osäker på sig själv och då utnyttjar kan tjejer. Det ända han älskar är hans kepsar som han alltid har på sitt huvud. Han har choklad brunt fluffigt hår och blå gröna ögon.
Ogge
Alltid den sociala vännen som alla vill ha, Men han har sårat många. Han har tänkt länge på att lämna killarna för livet var mycket lättare innan, men han vet att dom kommer komma efter honom och Oscar kommer leda det hela. Han har brunt hår och blåa ögon. Ibland kan han ha keps om han har en dålig hårdag.
Oscar
Det ända som kan beskriva honom är två stora ord BAD BOY. Han har gjort allt, knarkat, röker, rånat, våldtagit, dricker varje kväll. Men han har sån tur att han aldrig har blivit upptäckts av polisen. Kärlek är en lek för honom, leker med allt och alla. Är de hans blå ögon och blonda fluffiga hår som får tjejer på fall eller är de hans liv som dom tycker är spännande, de får vi kanske veta eller inte. Han är ju hemlig av sig.