Capitolul XVI

24 0 0
                                    

* Din perspectiva lui Niall *

După ce am ieșit de la duș și m-am îmbrăcat,am coborât în living unde erau fetele.Ele se uitau liniștite la televizor așa că nu m-au observat.M-am furișat în spatele lor și le-am speriat.Au țipat amândouă după care Rozi s-a întors,m-a prins de mână și m-a tras pe canapea.

-Daa?Din astea faci?Lasă că vezi tu acuma!spune ea râzând și începând să mă gâdile.

-Ce s-a întâmplat?Am auzit-o pe Rozi țipând și...spune Liam coborând în fugă scările.

-Tuuu!Lasă-l pe Niall în pace!spune Alexia trăgându-mă la pieptul ei și începând să se joace cu părul meu.Dacă vrei,gâdile-l pe Liam,spune ea râzând.

-Ce s-a întâmplat?întreabă Zayn coborând scările.

-E totul în ordine?întreabă Louis.

-Hehe.Cine a țipat ca o fată?întreabă Harry puțin speriat.

-E totul în regulă.Doar că ștrumful ăsta mic și blond ne-a speriat,răspunde Rozi chicotind.

-Și normal că am țipat ca niște fete Harry.Doar suntem fete!spune Alexia râzând.

-M-ai speriat de moarte!spune Zayn luând-o pe Rozi în brațe și sărutând-o pe frunte.

Văzând această scenă,Liam a dat să urce scările.Atunci Rozi a început să chicotească.

-E ok!Liam a fost mai rapid și dacă era ceva mă salva.

Auzind acestea,Liam s-a întors puțin roșu în obraji.

-De unde știi că te-aș fi salvat?întreabă el curios.

-Păi ești un cavaler!spune Rozi chicotind.

-Defapt Liam e Daddy,spune Louis zâmbind.

-Nu-i frumos Louis!spune Liam râzând.

-Vezi ce spuneam?spune Louis râzând.

-Păi m-a mai salvat odată.Și prima dată când ne-am întâlnit a fost drăguț să mă ajute,doar că eu am fost încăpățânată,spune Rozi râzând.

-Prima dată îmi aduc aminte,dar de a doua nu știu.Vreau detalii!spun eu fluturând din gene.

-Păi a fost în ziua în care a apărut poza.Eram la alergat și a început ploaia.Eu am continuat să alerg și am alunecat.Pe noroc că Liam era prin zonă și ma scăpat de vănătaie,spune Rozi chicotind.

-Și noi de ce nu știam nimic?întreabă Harry supărat.

-Păi și ce era să vă zic?spune Liam rușinat.

-Acuma înțeleg de ce erai așa dezbrăcat și ud în ziua acea,spun eu înțelegând în sfârșit ceva.

-Și acuma am înțeles cum de ai întârziat odată în viață la repetiții,spune Louis ridicând din sprâncene.

-Dar stați așa!De ce erai dezbrăcat și ud Liam dragă?întreabă Harry ridicând pervers din sprâncene.

-Ce copil pervers ești Harry.E fix problema lor ce au făcut!Sunt copii mari acum,spune Zayn puțin enervat.

-Ahhhh nebunilor!spune Louis râzând.

-Îmi pare rău să te anunț Harry,dar Liam a fost un gentelman.Nu are rost să îți explic deoarece niciodată nu vei fii unul,spune Rozi zâmbind.

Toți am început să râdem dar se pare că Harry s-a simțit jignit de data aceasta.Adevărul e că Harry poate fii cam pervers,defapt e tot timpul,dar e un băiat bun.

O poveste încâlcităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum