Hongjoong pov.
-Seonghwa: Hongjoong gyere fel az emeletre! beszélni szeretnénk veled Mingivel, szólt a lépcső tetejéről.
~mingyárt jövök! Csak egy pillanat még leszűröm a tésztá, mivel éppen nagy főzőcskézésben voltam.
~na itt vagyok, miről lenne szó?
-nyitottambe.
-Mingi:arról hogy,..... Nézett Seonghwá ra.
~srácok valami gáz van? olyan furák vagytok, ugye tudjátok hogy nekem mindent elmondhatok.
-Seonghwa:le ülnél? mert hosszú lessz. -muatott az íróasztal mellet lévő székre.
~kezdtek megrémíteni, minden oké?
-Seonghwa:Mingi bezárnád? - nézett az ajtóra oda adva neki a kulcsot.
-Mingi: aha. - zártabe majd vissza adta neki a kulcsot.
~na jó, nekem dolgom van még, szóval ha nem mondjátok el mivan akkor megyek dolgozni.-kezdtem felálni a székről mivel kicsit megrémitett hogy beakarják zárni az ajtót.
De ekkor egy szíjat éreztem meg át menni a mellkasom elött, a két kezemen át.
~mi? Ez meg mi? micsináltok?
Mingi :ne félj picúr csak is olyat teszünk ami neked jó, inkább neked is jó lessz ha nem ellenkezek.-húzta meg mégjóbban az engem fogva tartó szíjat és még kettővel oda kötözte a lábaimat is a székhez.
~ugye tudod dongsaengom hogy én vagyok az idősebb, és meg ne próbálj
Megint így hívni.
Ekkor Seonghwa hirtelen bele ült az ölembe ezzel sokkal közelebb léve hozzám mint valaha.
~Te meg mi ....? -fordította el a fejemet ezzel utat engedva magának a nyakamhoz,elkezdte szívogatni és lágy csókokat hintenirá ezzel halk sóhajokat kiváltva belőlem.
-Mingi: most már én jövök Seonghwa!
-szóltrá, ekkor Seonghwa kiszált az ölemből és Mingi foglalt helyet.
-Mingi:készülj fel, mert én nem leszek gyengéd. -mosolyodott el gonoszan.
Ekkor a másik irányba fordította el a fejemet hogy a nyakam másik oldalához hozzá férhesen.
~Min, kérlek ne! Ezt te se akarod.
-Mingi: ó, dehogyis nem akarom, tudnád mióta várom már ezt a pillanatot.-mosolyodott el perverzen
-Seonghwa:ő, én akkor hagylak titeket ,vetteki a zsebéből a kulcsot, de mielőtt ki lépett volna az ajtón rámutatott az asztal fiókjára, hogy ne koszold össze. - mondta
~nemakarom tudni, mire célzott ezzel.-gondoltam
Mingi:na szóval, hol is tartottunk?
Megvan! most jön az a rész mikor átköltözünk az ágyra, de elötte még ezt bele bigyesztem a szép kis szádba vett ki a fiókból egy szájpecket.
~na azt ugyan bele nem rakod a számba. -ráztam meg a fejem önelégülten.
-Mingi:Bisztos vagy ebben? -fogott tagomra mivel egy nyögést csaltki belőlem, ekkor gyorsan a számba helyezte azt a vacakot,és becsatolta hátul. -Na ezzel is meg vagyunk nemis olyan rossz nem?-Ja tényleg szegény, hiszen nemis tudsz beszélni tőle.-mondta gúnyosan,és letérdelt a lábaimhoz.
~ó, ha tudnád miket mondtam volna!-gondoltam
Észre se vettem mikor kötötte össze a bokám, és a csuklómat a hátam mögött, csak akkor tünt fel mit csinált mikor menyasszony pózba Elindult velem az ágy felé,kapálóztam ahogyan csak tudtam de semmire nem mentem vele, túl erős volt hozzám képest,nem, nem nem, valahogy kikell szabadulnom!
Óvatosan lerakott az ágyra, majd ráült a csípőmre, kezeivel szépen lassan elindult hasfalomonát felefelé mikor felért feltólta pólómat mivel le enni nemtudtam sz össze kötött kezeimtől majd a nadrágomal kezdett vacakolni, de sikerült neki lehúzni rólam. Ekkor ki csatolta a szájpecket és le vette a kötelet a bokáimról aztán a szoba másik felébe száműzte őket. Csak egy boxszerben feküdtem mostmár alatta.
Nem akartam ennél is kínosabban érezni magam ezért elkaptam tekintetem róla.De ekkor megfogta az állam és vissza fordította a fejemet maga felé.
-Mingi :Azt akarom hogy végig engem néz! -parancsoltrám,majd bezárta az ajkaink közt lévő távolságot.
Elősször lágy volt és óvatos, majd átváltott erőszakosra.-ekkor megéreztem nyelvét alsó ajkamon.
~ugyan nem engedem meg! -gondoltam,de ráfogott férfiasságomra az anyagon keresztül, ennek hatására belenyögtem a csókba,mire elvált tőlem és lerántotta boxeremet, azután magát is megszabadított ruháitól miket a padlóra tobott.
-Mingi:gyönyörű vagy.-modta,és bakapta tagomat.
-Mingi:nem csak szép vagy, még finomis.
Végig nyögtem és lihegtem alatta, rossz volt és mégis jó,míg végül abba hagyta és elkezte benyálazni újjait tudtam mikövetkezik, nem ellenkeztem többet, ha már itt vagyok élvezni akarom, ezért terpeszbe raktam lábaimat és hagytam hogy tegye amit kell.-Mingi:jó kis ifú, tudodte a dolgodat!
Első újja szörnyen fájt de hagyott egy kis időt szokni, majd jött a második ami még jobban fájt elkezdett ollózni bennem mire egyre hangosabb nyögtem, ekkor kihúzta belőlem újjait és egy flakont vett elő az ágy alól, bekente vele tagját és beigazította járatomhoz.
~Kérlek adj még egy kis időt, nem állok készen. -néztem rá kérlelve.
-Mingi:nyugodj meg,készen állsz.
-hatolt belém teljes hosszával.
felsíkítottam azt hittem
itt szakadokszét iszonyatosan fájt nem hittem hogy ijen nagy, szépen lassan elkezdett mozogni bennem.
Megfogta arcomat egyik kezével és újra megcsókolt, e közben végig mozgott bennem, végül levegő hiány miatt elváltunk egymástól, mikor eltalált bennem egy pontot minek hatására újra felsíkítottam. Ahányszor csak tudta ugyanazt a pontot ostromolta bennem, egyre közelebb kerültem a végéhez de ahogy láttam ő is ezért gyorsított a tempó mivel még egy pár kélyes nyögés hagyta el a számat.
~Mingi.. É.. Én... Ahhh...
mingyárt.-élveztem el
Párpercel később ő is követte a példámat. - majd betakarta izadt testünket és elaludtunk.VÉGE
mgi_25🌺
Ez volt az első ijen ficim, de azért remélem tetszett. A helyesírási hibák miatt bocsánat!
YOU ARE READING
With You Oneshoot(🔞Ateez)
Fanfiction"Mingi:készülj fel, mert én nem leszek gyengéd." 🔞Ateez