Глава 7.

26 2 0
                                    

Взех всички пари на Кичето чрез телекенеза. Путин още не се е събудил и се притеснявам. "Ми той е умрял, ма!" се чува от съседната седалка. Обръщам се и там седи вълк с розова нощница.
- Абе, ти да не си вълкът с неопределен пол от "Шрек"? - питам го и той кимва. - Оо, голЕм фен съм ти, старши, да знаИш! - извиквам тихо. Вълкът излита през покрива на мини вана, танцувайки Сиртаки. Путин се превръща в нагла блондинка и започва да ми се репчи:
- Къде ме водиш, бе, извратеняк?!
- Аз задавам въпросите тук! Къде е Путин?! - изръмжавам.
- Аз съм Путин. Просто изглеждам така, когато изтрезнея. Къде ме водиш?! - пита той, а аз го халосвам с керемида. Той/тя пак е в безсъзнание. Аз изсипвам цяло шише мента в устата му и той пак става той. Карам колкото мога по-бързо по магистралата не на Бойко, бутайки всичко наоколо. Някакъв ченгелтак (полицай) ми свири с клаксон, ама аз го наплювам с токсична плюнка и той се превръща в Ариана Гранде. Тогава на пътя изскача бесен мамут. Съсипаха я тая държава, нищо, че сме вече в САЩ! Тоя е от "Нощ в музея"! Трябва да поискам автограф.
- Ей, може ли да... - казвам и още преди да довърша това изкопаемо ме довършва. Започва да пее "Rape me" на Nirvana. Я да си плюя на гумите, че това ме плаши. И ПОЧВАМ ДА БЕГАМ, БАТЕ! Тогава мамутът се превръща в огромна маймуна и започва да танцува "Лебедово езеро" върху шосето, мачкайки всички около нас. Само ние оцеляваме, щото сме много яки пичове. Смалявам маймуната с бластера си и я вкарвам в мини вана при Путин. В този момент приматът започва да ми говори как срещнал Рик и Морти от филмчето "Рик и Морти". Аз застрелвам маймуната с бластера ми от малинов компот и тя се хипнотизира сама, решавайки, че ще прекара остатъка от живота си, ядейки чакъл, примесен с мидички.
- Стигнахме ли вече до Наркомания? - пита Путин.
- До Вегас, ама то същата работа. И да, стигнахме. Сега ще те оставя в някое казино. Напий се с тия пет шишета водка и онова мохито зад теб, за да спечелиш. Тези неща не се играят в адекватно състояние. - казвам на Путинчо. - аз ще наема квартира в най-наркоманския квартал. Ще изкарвам пари, ти също, ще ги съберем и ще ги направим на биткойни. После с машина на времето ще отидем в бъдещето след 5 години и ще ги изтеглим в БеГе валута. След това се връщаш в Русия, а аз ставам крал на България. Ама много ще съм крал!
- Навит съм като швейцарски часовник, бейби! - изписуква той ентусиазирано, наливайки се с алкохол.

 Ама много ще съм крал! - Навит съм като швейцарски часовник, бейби! - изписуква той ентусиазирано, наливайки се с алкохол

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Дилър на пилешки кракаWhere stories live. Discover now