min meg

5 0 0
                                    


(Lyneah synsfelt)

Det var natt og klokka var nøyaktig 12:00 og jeg fikk ikke sove. Jeg heter Lyneah og er 12 år og har ingen søsken bare moren min Lena, faren min Hans og katten min Tiger, Tiger var en mellomstor oransje katt med svart haletipp og isblå øyne siden det er natt så er hun ikke der når jeg tenker på det så er han aldri der på natta. Jeg bor på skolen sammen med bestevennene mine Elektra og Goldeen de hadde vær sin seng ved siden av meg. Jeg hadde langt oransje hår og blå øyne(bilde ovenfor) Goldeen hadde sort hår og blå øyne håret hennes hadde steder det det glinsa det synes jeg er rart. Elektra har blondt bustete hår og grønne øyne og har alltid sot er eller møkk på klærne sine. Å ja skolen er et stort rødt bygg i to deler det ene er soverom og det andre er klasserom og sånt. Jeg begravde hodet ned i puta og la dyna over hodet og sekunder etterpå så sovna jeg.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei det er meg Suyin 12 Sorry for at det ble et så kort kapittel men det passa bare meg å stoppe det her. her er alt mitt har får ideen fra en tanke jeg hadde om at det var tre jenter en skole at to av de ver spesielle og noe sånt du får se. det er mine egene OC og har basert  noe som kommer til å komme til og skje av en sang besteveninna mi og det var faktisk Threeclaw som er navnet hennes på whattpad som viste meg den Å ja sangen heter "warrior cats ready as i'll ever be" den kommer orginalt fra serien "to på rommen serien". si ifra viss skrivefeil =) :) ;)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

lyneah & Co Skyggen Where stories live. Discover now