3.rész

21 2 0
                                    

Eközben Silvermoonnál

Liadrin pov

Mindenki készül jön hamarosan a frontra megyünk!-Kiáltottam az ifjú katonáknak.Mikor is egy küldött ékezett és engem kereset.
-Lady Liadrin a kormányzó úr hívasa -szólalt meg mikor elé értem.
-Mi történt hogy hívat?-kérdeztem
-Azt mondta személyes-felelt.Személyes dologban ritkán szokott hívatni bár kit is főleg ezen a napon így azonnal elindultam.Oda értem és ahogy vártam a trón terem tele volt fekete zászlókal és egymaga ült a trónon magába roskadva.
-Hivatott kormányzó úr-szólaltam meg.
-oh lady Liadrin igen kérem jöjjön közelebb-hirtelen emelte fel a fejét mint akit meg ijesztettek
-Miért hivatott uram-tértem egyből a lényekre
-Tudja milyen nap van ma igaz?-kérdezte
-Igen tudom,ma van silvermoon ostromának napjának a gyász ünnepe-feleltem
-Jó válasz most viszont kérem hallgasson végig-parancsolta én csak bólintottam
-Ugye bár én silvermoon fő védőijeinek a tagja voltam.Anastherian Sunstridert és Silvermoont nem sikerült meg védenem. Keal'thas herceg pedig elmondott még a portálon való átkelése ellőt egy történetet, neki volt egy nővére akit száműztek mert egy vírus meg fertőzte, a worgen vírus pontosabban. De a háború alatt Dalaranból kereste őt, nem találta meg.Rájött a háború után hogy az élőholtak királya rabolta el azzal a szándékkal, hogy ki kísérletezi rajta azt hogy az élőholtaknak is lehessen utódja.Sikerült neki egy borzalmas rituálé keretein bélül.Ez a gyerek Silvermoon király és Lorderon királya-mondta el ezt a nem kicsit hitetlen történetet.
-Ezt most miért mondta el kormányzó?-kérdeztem értetlenül
-Mert feladatot kapsz-mondta
-Mi lesz a feladatom?-kérdezte
-Meg kell találnod ezt a gyereket bármi áron de erről csak mi ketten tudhatunk-felelt komoran
-Értetem de hol kezdjem?-mondtam
-Évekkel ezelőtt northrend jeges partjain látták ott kezd a keresést. Most pedig indulj-mondta
Értetem-feleltem, ez egy nehéz feladat lesz.Ki surrantam a várból de még utoljára vissza néztem és azt láttam ahogy a kormányzó el küldi a frontra a katonákat.
-For Horda For Quel'Thalas- hallotam még utoljára a kormányzó kiáltását a katonáknak.



A korcs (anduinxzanthow)Where stories live. Discover now