23.bölüm

307 30 5
                                    

Selöööööm
Bölüm geç geldi evet, sövmeyin
Keyifli okumalar :)

*****

Burak~

B-bırakın lan beni!

Y-hoop ağır ol burak bey(!)

B- nereye götürdünüz lan kızımı?! Söyleyin o iyimi! Ha! İyimi! Bişey mi yaptınız yoksa ona, ne piç heriflersiniz lan küçücük çocuğa zarara mı verdiniz?!

Y-bi düşüneyim. acaba zarar vermiş olabilir miyim ki? (!)

Bir anlık şok ile konuşamadım, ne yani şimdi o pislik herif benim minik elleri olan kızıma mı dokundu!!!!
Ah rüyam benim tatlı rüyam, hepsi benim hatam, senden binlerce kez özür diliyorum. O hayvan sana birşey yapmış olmasın, lütfen. Sana bir şey olursa ben gözdeye ne derim. Nasıl anlatırım. Meleğim, geleceğim...

Uzun bir sessizlikten sonra yasin konuştu

Y-ne oldu burakcım, koydu mu biraz evlat acısı hahahah bende böyle hissetmiştim biliyomusun,acı çektim
Kabullenemedim, defalarca kriz geçirdim, ama olmadı işte bir süre sonra alışıyosun. Merak etme kızını öldürmedim. Ha bu arada hiç eşini merak etmiyo musun sen ne biçim kocasın hahahahhah

Beynime sıçrayan sinir hücrelerim ile bir anda patlama yaşadım

B-laaağğnnn ne yaptın karıma onun bir suçu yok u, onu bırak, beni aldın zaten ne işin var onunla

Y-ona birşey yapmayacağım. Ama o da senin gibi kızının halini izleyecek

B-ne demek istiyorsun!

Yasin bir kafa hareketi ile adamlarına komut verdi. İçlerinden bir yanıma gelip telefonundan bir video açtı.

!!!!!

Y-görüyomusun canım, seni kızının günlük rutini hahahah

|videoda rüya nın vücuduna kaynar şu dökülüyor. Rüya ise babasının ve annesinin ismini sayıklıyarak ağlıyor, bir süre sonra da bayılıyor|

Kızım... Gerçekten sana bunu yaşatan benim ve kendimden nefret ediyorum. Yapma, dökme o kıymetli göz yaşlarını. Dayanamıyorum. Seni o halde görmek içimi parçalamama neden oluyor, çok özür dilerim. Özür dilerim...

B- seni var ya, doğduna pişman edicem oğlum, görüceksin , öldürmem için yalvarıcaksın bana!!!!
Sana daha nekadar anlatmam gerekiyor. Kızını ben öldürmedim diyorum. Neden anlamak istemiyorsun!!!!

Y-yaaa öyle mi burak bey , nasılmış kızının acı dolu çığlıklarını duymak ha! İçini yakıyor değil mi? Acı çekiyorsun, şuan seninle aynı anda gözde de bu videoyu izliyor, onunla konuşmak istermisin?

B-sen piç herifin tekisin, ve hayatta kimsen yok, yanlız sın,bu adamlar da senin köpeklerin. kendinden başka kimsen yok. Sen kimsesiz yaşamaya mahkum bir aptalsın. Kızının acısını kim bilir, kaç masum insandan çıkardın, işte sen bu'sun duygusuz pisliğin teki. Ve emin ol bu hayatta bana da, gözde'ye de, kızıma da zarar versen ,yine beyinsiz piçin ta kendisi olacaksın!

Söylediklerim Yasin'e koyduğu apaçık belliydi. Burnundan soluyarak depodan çıkıp gitti... Acaba çok mu ağır konuştum, ya gözde veya rüya'ya birşey yaparsa...

B-gözde ile konuşmak istiyorum!!

X-peki görüş bakalım sevdiceğinle (!)

B-!!!

Bi telefonunu açıp birkaç birşey yaptıktan sonra görüntülü arama açıldı, gezdeyi sadece bağlamışlardı ve hali.... Gerçekten hayat ile ilişkisini kesmiş gibiydi.... Seni üzdüğüm için de özür dilerim. İkinizi de bu duruma ben getirdim, kendimde nefret ediyorum....

B-gözde...

Sesimi duyduğunda irkildi, kendine gelip konuşmaya başladı

G-burak.Rüya....O iyi olucak mı?

B- tabiki hayatım,
biz onunla birlikte yaşamaya devam edeceğiz (yani sanırım)
onunla eğleneceğiz (o şuan acı çekiyor)
O yaşayacak (o ölecek)

G- hayır! O ölücek burak, onu kurtaramayacağız, o pislik adamın ellerinde minik canını verecek, ve biz hayatımız boyunca hiç eskisi gibi olamayacağız...

Okadar bitkin görünüyordu ki. İster istemez benim de gözümden birkaç damla yaş süzüldü.

B- özür dilerim....

Diyebildim sadece. Bazen özür dilersin ya, sanki dileyince o sorun çözülecek gibi, sanki hiç yaşanmamış gibi... Onu diledim birkaç saniyeliğine, sadece bunların olmamış olmasını diledim...

*****

Selamlar kankiler bölüm aşırı erken geldi farkındayım

Sizi seviyorum

Yazar kremalı cup kek sizi öpüyor...💜

😘😘

YANLIZ -GÖZBUR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin