Prolog

1.3K 38 0
                                    

Lucy - niby normalna dziewczyna, chodzi do liceum z kierunkiem biolchemicznym oraz uczęszcza na zajęcia dodatkowe z projektowania oraz szycia ubrań i kostiumów. Internetowa przyjaciółka Katsukiego, która doskonale go rozumie oraz wspiera we wszystkim co robi, o ile uzna to za słuszne, jeżeli nie to potrafi kłócić się z Bakugou przez parę ładnych godzin. Niby wszystko jest okej, super dziewczyna i w dodatku zdolna, ale los chciał że gdy miała 4 lata to jej rodzice zostali brutalnie zamordowani przez jakiś złoczyńców i jest teraz pod opieką jej ciotki, która pracuje za granicą, co oznacza pozostawianie nastolatki samej w domu. Jej Quirk to 'wampir' krótko mówiąc jest; niespostrzegana przez kamery, czujniki oraz lustra zrobione ze srebra (czyli takie bardzo stare lub zrobione dawnymi metodami), super szybka i silna, bez krwi innego człowieka potrafi przetrwać tylko dwa dni po przekroczeniu tego czasu będzie zabijała i wysysała krew z ludzi póki nie naje się do syta.
Jej wygląd -  włosy mniej więcej do piersi oraz są ciemno brązowe, oczy jasnoniebieskie wręcz wydaje się czasami, że są szare, 165 centymetrów wzrostu i została hojnie obdarzona w niektórych miejscach przez matkę naturę.
Jej osobowość - gdy tylko jej ciocia jest w domu podczas urlopu to uwielbia się do niej przytulać jak małe dziecko. Jest bardzo radosna oraz energiczna, ale tylko dlatego że to jest przejaw jej depresji po stracie rodziców. W wieku czterech lat chodziła do psychologa dziecięcego, który próbował ją wyleczyć z depresji, jednak to nie poskutkowało, a wręcz przeciwnie, dziewczynka zaczęła wtedy płakać bez najmniejszych powodów. Kiedyś psycholog powiedział jej, że kiedy ona płacze to jej rodzice w niebie pewnie też płaczą. Dziewczynka wzięła to na poważnie i przyrzekła sobie oraz jej zmarłym rodzicom, że nigdy więcej nie zapłacze. 
Nastolatka uwielbia grać w salonie gier, który jest niedaleko jej domu i spędza tam większość czasu. 
Jej nauka w szkole - jest bardzo bystrą nastolatką. Jest w poczcie sztandarowym w swojej szkole z najwyższą średnią z jej rocznika, pomimo tego że w przeciągu roku szkolnego otworzyła książki do nauki może tylko ze trzy razy. Uczęszcza na wcześniej już wymienione zajęcia z projektowania oraz szycia. Jej hobby to tworzenie piosenek i późniejsze wrzucanie ich na Spotify.

(pozmieniałam troszkę, ponieważ przeszkadzały by mi niektóre rzeczy w pisaniu kolejnych rozdziałów :))

"Moja mała wampirzyca" || Katsuki Bakugou x female readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz