MİNE: Başrol karakterimiz.Hikaye daha çok onun ağzından yazılacak.Mine 19 yasında bir genç kız.Babası sayesinde biraz tekvando ve karate dersleri aldı ama onun kadar iyi değil.Fiziksel olarak da orta boyda,50 kilo ağırlığın da ,saçlarının rengi kestane,gözleri kahve,beyaz tenli güzel bir kız.Aynı zaman da zeki de...
VİLDAN HANIM : Mine'nin annesi.40 yasında olmasına rağmen güzel bir kadın.Olması gereken her anne gibi çocuklarının üzerine titreyen biri.2 kızı ve 1 oğlu var.Hayatından memnun bir ev hanımı...
ESAT BEY:Mine'nin babası.43 yaşında.Uzun boylu yapılı biri.Tekvando,karate gibi spor dallarında ve Osmanlı tokadında çok iyi.Sebebiyse polis olması.Çocuklarını canı pahasına koruyan bir baba ve ailesi için her şeyi yapabilecek biri...
YUSUF:Mine'nin abisi 21 yaşında.Mimarlık okuyor.Uzun boylu,esmer,kara kaşlı kara gözlü...
ELİF: Mine'nin kız kardeşi ailenin en küçüğü ve en bilmişi.9 yaşında.Saçları sarıya yakın,beyaz tenli yeşil gözlü yani bilmiş olduğu kadar güzelde ama aynı zamanda afacanın teki ailesi ona cadı diyor tatlı cadı (?)...Tanıttığım kişiler okuduğunuz üzere Mine'nin ailesi henüz Yiğit'in ailesini tanıtmadım onun ağzından yazmaya başlayınca onun ailesini de tanıtıcam.
Ha bide Mine'nin kuzeni var Gizem;O da uzun boylu kumral güzel bir kız ama çok kibirli ve kendini beğenmiş biri,insan nasılsa karşısındakini de öyle görür derler ya işte Gizem de bu yüzden Mine'yi pek sevmiyor aslında kalbi temiz ama şeytana uyuyor diyelim...Mine'nin ailesinden de sonradan ekleyeceklerim olabilir.İleriki bölümlere bağlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL GÖTÜR BENİ
Fiksi RemajaBu benim ilk hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenirsiniz... :) Tüm hakları saklıdır.Bu isimle açılan ilk hikayedir.