#7

5 0 0
                                    

~ 2 miesiące później ~

W końcu przerwa świąteczna i laba nie muszę się uczyć jak dobrze. Wróciłam do domu i skierowałam się do kuchni. Zobaczyłam tam mamę gotującą najprawdopodobniej obiad. Z Zachem po tej akcji dalej się do siebie nie odzywamy. Szkoda mi trochę tej leracji bo jak na kilka dni znajomości to była jak dla mnie dobra. Poszłam do pokoju i ułożyłam się na łóżku. Kurczę no naprawdę mi się podoba i to coraz bardziej. Muszę do niego napisać i to nawet teraz tak to będzie piękne.

Do ZACH🌟

Hej możemy się spotkać i porozmawiać?

Odpisał mi jakoś po 5 minutach

Od ZACH🌟

Tak jasne czekałem na to ;)

Do ZACH🌟

Tak to gdzie i o której?

Od ZACH🌟

To jak możesz teraz i pójdziemy do parku na spokojnie?

Do ZACH🌟

Tak myślę że możemy teraz.

I już nie odpisał ubrałam tak jak wcześniej moje ulubione czarne ponad kostkę czarne conversy i zobaczyłam go przed moimi drzwiami do domu.

- H-hej - powiedziałam

- Siemka - powiedział.

- No więc chciałam ci coś powiedzieć... - nie dokończyłam bo on powiedział to samo w tej samej chwili.

- no okej to zaczynaj Olivia

- nie najpierw ty

- Okej to chciałem ci powiedzieć że mi też podobasz się od pewnego czasu ale bałem się to ci ujawnić ponieważ myślałem że mnie po prostu olejesz albo wyśmiejesz i tyle z tego będzie...

Nie wiedziałam że to tak się potoczy, myślałam że on mi powie że chce zerwać przyjaźń bo on nie czuje tego samego. Po prostu mnie zatkało..

- Yy ją nie wiem co powiedzieć wiesz... Zatkało mnie po prostu.

Spojrzał się na mnie niepewnie i się pod nosem uśmiechnął. Czasami sobie myślę co by było gdyby.
Chociaż wiem że tego nie powinnam robić to i tak mnie do tego ciągnie i wracając do tematu to właśnie myślałam sobie że co by było gdybym była z Zachem i myślałam że to nie wypali. A teraz teraz czuję się nie zwykle fajnie by było jagdybyśmy spróbowali chociaż wiem że to będzie ciężkie bo chodzi do innej szkoły i wogule ale ja wierzę że nam się uda.

- Więc słuchaj mnie teraz uważnie - powiedziałam - mi też się podobasz od jakiegoś czasu. Odkąd się nie odzywaliśmy do siebie to po prostu pękałam ciągle myślałam że już się niegdy do mnie nie odezwiesz jak ci to powiem czy coś ale to wyszło naturalnie i właśnie o takie coś mi chodzi. Wiesz jak byś chciał spróbować żebyśmy byli razem to wiedz że ja o tym marzę ale jak nie chcesz to trudno możemy o sobie zapomnieć - dokończyłam powoli.

Zobaczyłam że chłopak się na mnie patrzy z oczami jak pięć złoty nie marzyłam o takiej reakcji ale okej.
Na początku nie wiedziałam co zrobić ale później jak zrozumiałam co zrobił wiedziałam że to jest silniejsze. Poczułam jego ciepłe wargi na moich i po  prostu byłam w niebie w moim siódmym niebie.
Oddałam pocałunek i przysunęłam się bliżej do niego. Skończyliśmy się całować jak zabrakło nam tchu. To był najpiękniejszy dzień w moim życiu i nigdy go nie zapomnę. Mam nadzieję że to ten jedyny i nam się uda że to on będzie tym pierwszym i ostatnim. Niechętnie skierowaliśmy się do naszych domów jednak chłopak zaproponował mi że wejdziemy do niego i pooglądamy jakiś film.
Weszłam do niego i się rozebrałam z kurtki i butów. Usiadłam u mojego chłopaka w salonie boże jak to dziwnie teraz brzmi mój chłopak boże to jest piękne!! Dobrze usiadłam na kanapie a Zach wziął chrupki i napój do picia gazowany. Włączył film „ xoxo “ I zaczęliśmy oglądać w końcu się okazało że u niego śpię.

----------------------------------------------------------------------
Łapcie kolejny🌟🌟
Wiecie co pisałam to na szybko i nie wiem czy się udało!
Mam nadzieję że do jutra!!!
Paa

Teenage Love || ZAWIESZONE:( ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz