wieczorem-jutro rano (bardziej jutro rano, albo w nocy) pojawi się rozdział 8. ten miałam już przygotowany wcześniej, a z ósemki muszę jeszcze poprawić ostatnią część.
anxiety
/aŋˈzʌɪəti/noun
noun: anxiety; plural noun: anxieties1. a feeling of worry, nervousness, or unease about something with an uncertain outcome.
- PSYCHIATRY a nervous disorder marked by excessive uneasiness and apprehension, typically with compulsive behaviour or panic attacks.2. strong desire or concern to do something or for something to happen.
Jeszcze dwie sekundy temu jego serce waliło jak oszalałe, aż czuł je u siebie w szyi, chciało mu się płakać, wszystko w nim nie dawało mu spokoju, każda myśl wyrywała głęboki ślad w jego umyśle. Pocił się jak szczur, nie był pewien, czy istnieje, czy świat dokoła niego istnieje. Bał się, sam nie wiedział, kogo, ani czego, o kogo, ani co, a teraz znalazł się w Nirvanie. Od kiedy zauważył krew na własnym palcu, czy od kiedy zerwał zadartą o coś skórkę przy paznokciu, nie miał pojęcia, ale czuł się znacznie lepiej. Krew nadal się sączyła z jego palca, zdawał się nie zwracać na nią uwagi, jednak nadal to robił. Podniósł kawałek papieru toaletowego z podłogi i owinął go dokoła paznokcia. Nie czuł bólu, właściwie już niczego nie czuł.
Stracił część siebie.
***
insomnia
/ɪnˈsɒmnɪə/noun
noun: insomniahabitual sleeplessness; inability to sleep.
Było jej zimno z niewyspania, chciała już to wszystko zakończyć, miała dość. Cały czas wracała myślami do tego, co jej powiedział, ale i na tym nie mogła się dłużej skupić. Jak mantrę powtarzała jedno zdanie z książki, którego po chwili nie pamiętała. Nie pamiętała też, o której godzinie usiadła przy biurku, ani która była pięć minut temu, kiedy zerknęła na zegarek. Nie wiedziała, jak sobie pomóc, ani jak pomóc tym, których kochała.
Straciła część siebie.
***
seeing
/ˈsiːɪŋ/conjunction
conjunction: seeingbecause; since.
noun
noun: seeingthe action of seeing someone or something.
- ASTRONOMY the quality of observed images as determined by atmospheric conditions.Nie wiedział, co robi, w jakim celu, po co, ani dlaczego. Z jednej strony chciał zabrać swoją tajemnicę do grobu, z drugiej chciał jak najlepiej dla Adriena. Postanowił, że powie mu, albo napisze liścik, albo w jakiś sposób odda im Miracula, zrobi cokolwiek potrzeba dla jego szczęścia, ale jeszcze nie teraz, jeśli Marinette nie odkryje jego tożsamości, wtedy. Łza zakręciła mu się w oku, kiedy zobaczył, do czego doprowadził. To nie był już ten sam zimny, mający wszystko pod kontrolą mężczyzna, jego miejsce zastąpił dzieciak, w kółko płaczący mazgaj, którym niegdyś był i tym razem również nie wiedział, jak to powstrzymać.
Stracił część siebie.
***
unimportance
/ʌnɪmˈpɔːt(ə)ns/noun
noun: unimportance
the state or fact of lacking in importance or significance.
Chimene Duval* stała na chodniku przed wielką bramą z telefonem w dłoni i kapturem kurtki na głowie. Pochylała ją i patrzyła w wygaszony ekran, jakby miał jej powiedzieć wszystko o domownikach niewielkiego dworku. Odwróciła się w bok, obróciła telefon w dwóch palcach i schowała do kieszeni. Ruszyła w kierunku, z którego przyszła.
Czy straciła część siebie?
_______________
*nazwisko zaczerpnięte z książki "Posępna Litość" Robin LaFevers od postaci Gavriela Duvala. Nie wzoruję osoby Chimène, czy jakiejkolwiek innej, dodanej w tej książce na postaci już istniejącej (poza tymi z Miraculous) albo żywej osobie
mam też nadzieję, że dobrze się czyta tą historię i dziękuję za 50 [słownie: PIĘĆDZIESIĄT] gwiazdek i ponad 600 wyświetleń! woohoo, wymiatam!
also mam prośbę: gdybyście mogli polecić tą post-apo książkę innym Miraculers, byłabym wdzięczna (taki ze mnie sęp na gwiazdki 😈😂 JK, JK, ale byłoby miło).
bye, misiaczki, do jutra! 🐻❤
CZYTASZ
Życzę sobie, by... || Miraculous
FanfictionWładca Ciem zwycięża i odbiera Miracula Biedronki i Czarnego Kota ich dotychczasowym właścicielom. Adrien ciężko choruje i ma wielkie rozterki. Gabriel instaluje kamery i podsłuchy w pokoju syna, żeby wybrać najodpowiedniejsze życzenie. Marinette ni...