Dojechałam do studia i zrobiłam sobie w kuchni kawę. Usiadłam przy całym sprzęcie i czekałam na jakąkolwiek wiadomość od ReTo. Dogadałam się z nim, że dzisiaj wbije do mojego studia i nagra coś na moim bijcie. Nie ukrywam, że czuję się zaszczycona z tego powodu.
Poczekałam jeszcze jakieś dziesięć minut i zjawił się król refrenów.
- Cześć, Igor, ale to chyba wiesz. - przywitał się z uśmiechem na ustach.
- Hej, Paula, ale to już chyba też wiesz. - odparłam, również się uśmiechając.
- No wiem, wiem. - odpowiedział.
- Siadaj, proszę. - wskazałam mu szybkim ruchem ręki fotele i kanapę, żeby usiadł.
- Dzięki. Masz coś do picia? - zapytał.
- Kawa, woda i chyba jakieś energole, ale nie jestem pewna. - odparłam.
- No to jeśli masz, to poproszę energola, a jeśli nie to woda może być. - odparł.
- Nie ma sprawy. - udałam się do kuchni i sprawdziłam, czy posiadam energetyki. Na szczęście okazało się, że tak. Wzięłam jednego i wróciłam do Igora. Podałam mu go i usiadłam z powrotem na swoim miejscu.
- Dzięki.
- Luz. Wybrałeś jakiś bit? - zapytałam.
- Tak. Strasznie mi siada taki podobny trochę do tego z.. kurwa, jak ta nuta się nazywała. Z... No ta od Guziora. Wiesz o którą chodzi?
- Kurwa, trochę on ich ma. - odparłam.
- Ale ta z najnowszej płyty. Ta o płucach czy coś takiego.
- Płuca zlepione topami?
- Tak! O to mi chodziło.
- Oj, nie. Nie ma takiej opcji. To jest mój ulubiony bit i jego nie oddam.
- No kurwa. Zapłacę ci ile chcesz, serio. Bardzo chcę ten bit na płycie, proszę cię.
- Nie ma takiej opcji. Nie oddam ci tego bitu za żadne pieniądze.
- No to skoro nam obojgu się on tak podoba, to nagrajmy razem kawałek na tym bicie. - zaproponował chłopak.
- Na to mogę się zgodzić. - odparłam.
- I zajebiście. - odparł.
__________________
No hej!
Taki krótki fragment z życia a nie instagrama.A bohaterka poprzedniego rozdziału "Molly_synku"
To od dzisiaj
xsamotny_kruczek
Pozdro kochana ❤W ogóle mam nadzieję, że opowiadanie się Wam podoba.
Besos! ❤
CZYTASZ
Polish Rapers: Instagram (I inni) ZAKOŃCZONE
FanfictionTytuł mówi sam za siebie ;) Zapraszam!