သည္လိုႏွင့္ ေသာကေပြေနေသာမြန္ေလး တစ္ေယာက္...
အိမ္အျပန္လာမွာ အေၾကာင္းစံုစဥ္းစားရင္း ေရာဂါအေျခေနမွာ ပိုမိုဆိုးရြားလာပါေတာ့သည္။
မြန္ေလးေမြးထားေသာႏြားေလးမွာ လည္း ေသဆံုးခဲ့သည္ မွာအခ်ိန္အတန္ၾကာ ....
သည္လိုႏွင့္ေန႔စဥ္ ရက္အမွ်ခံစားရေသာ ေဝဒရာ ေရာဂါဆိုးႀကီးမွာ အေျခေန ဆိုးဆိုးလာရာ ပင္ပန္းႏြယ္နယ္ လူသည္လည္း အ႐ိုးသာသာရွိေလရာ....တစ္ခုေသာမိုးရာသီ!
မိုးဖြဲေလးမ်ား တစ္ေပါက္ေပါက္က်စဥ္ ညေနေစာင္းအခါေတာ္တြင္ ညမေလးရွိရာသို႔သြားရန္ အတြက္ျပင္ဆင္ေနရင္းမွ .....
"ဗုန္းးးးး"
အ႐ိုးသာသာရွိေသာ ကိုယ္ခႏၶာမွာ ၾကမ္းျပင္သို႔ လဲက်သြားေလေတာ့သည္။ မည္သို႔ေသာအရာမွ မြန္ေလးအား ကယ္တင္ဖို႔ရာမရွိ!
မြန္ေလးခမ်ာ အသံမ်ားပင္မၾကားရေတာ့
မ်က္လံုးတစ္စံုမွာလည္း ျပာလဲ့လဲ့ႏွင့္ ရည္ေဝေဝ ဘယ္အရာမွ မြန္ေလးခမ်ာခံစာခြင့္မရေတာ့ေပ။ တစ္ကိုယ္လံုးသည္ ထံုက်င္သြား၍ ေနာက္ဆံုးလူကင္းမဲ့စံုသို႔ေရာက္ရွိသြားေလေတာ့သည္။ဘဝသည္......
ဘယ္အရာမွတည္ၿငိမ္မႈ မရွိ... ခနတာအေတာအတြင္းမွာပင္ အရာရာဟာျဖစ္ပ်က္သြားခဲ့သည္။ထို႔ေနာက္ ညီမျဖစ္သူရွင္းသန္႔မွာ အစ္ကို မလာသည္ကို ေစာင့္ရင္းေစာင့္ရင္း မိုးေပါက္ေလးမ်ား စဲသြားသည္။ မ်ားမၾကာမီ ရွင္းသန္႔သည္ အစ္ကိုျဖစ္သူထံသြား ေလရာ အိမ္ရွိ ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ လွည္းေနေသာ အစ္ကိုအား ႐ုတ္တရက္ျမင္ေတြ႕လိုက္ရေသာအခါ.......
"အစ္ကိုးးးးးးးအစ္ကို..........."
"ထပါအံုး အစ္ကို .... ကယ္ၾကပါအံုးရွင့္ သမီးအစ္ကိုလဲေနလို႔ ကယ္ၾကပါအံုးရွင့္"ေအာ္ျမည္ရင္းမွ အိမ္အနီးဝန္းက်င္မွ ရြာသားတစ္ခ်ိဴ႕ေရာက္လာၾကၿပီးေဆးခန္းသို႔ အျမန္ပို႔ေပးလိုက္ရေတာ့သည္။
ေဆးခန္းသို႔မေရာက္မီ လမ္းတစ္ဝက္အလိုတြင္ ရြာသားမ်ားရိပ္မိၾကသည္မွာ မြန္ေလးအသက္မရွိေတာ့ေပ။ ညီမျဖစ္သူသည္ မိခင္ကို ဆံုးရံႈးရသည္သာမက အစ္ကိုျဖစ္သူကိုပါ ထပ္၍ဆံုးရံႈးရေသာေၾကာင့္ ရင္ကြဲမတတ္ အငိုႀကီးငိုရေလေတာ့သည္။
ရက္အတန္ငယ္ၾကာ၍ မြန္ေလး အသုဘအား ရြာသူႀကီးမွ အဆင္ေျပေအာင္ ကိစၥအဝဝ ေဆာင္ရြက္ေပးေလရာ.......
ရွင္းသန္႔!
"တမလြန္မွာ အဆင္ေျပပါေစ ကိုေလး......................"