Anna's POV
Hei jeg heter Anna og min bestevenn er Emily, som jeg liker å kalle for Emma. Jeg har middels langt hår med litt krøller. Jeg er 13 år og bor i Washington d.c. Jeg bor sammen med faren min og de to hundene våre Lucy og Bolt. Mammaen min dro fra oss da jeg var 4 år, hun tok med seg storesøsteren min også. Faren min er forretningsmann og derfor er jeg ofte alene hjemme og sammen med Emma.
Emily's POV
Jeg heter Emily, eller Emma som Anna kaller meg. Jeg er 13 år og jeg bor i Washington d.c. Jeg bor ved siden av Anna. Vis vi vil til hverandre kan vi bare krype ut ruta. Som sagt er jeg og Anna bestevenner. Ingen klarer å splitte oss! Men det er ett problem... Jeg må flytte til besteforeldrene mine om 2 uker, de bor i et land som heter Norge. Jeg kan forstå Norsk, men jeg kan ikke svare på alt.
Anna's POV
Akkurat nå sitter jeg og Emma å ser på filmen "a Cinderella story". Jeg har sikkert sett den tusen ganger, men jeg ELSKER den filmen! Emma har ikke sett den før så derfor ser vi den bare nå. Når filmen er ferdig ligger Emma å sover. Typisk... "EMMA!!!" Roper jeg så høyt jeg kan. Hun hopper opp av senga, ærlig talt hopper. "Anna..." sier hun irritert. Jeg begynner bare å le. "Var det nødvendig?" Sier hun late irritert. Det får meg bare til å le mere. Tilsutt så dytter Emma meg av senga. Jeg begynner å le, det samme gjør Emma. "Hvis du skal flytte, hvor vil du helst flytte?" spør jeg. Da begynte Emma å gråte. "Hvorfor gråter du?". "Vel..." begynner Emma. "Jeg skal flytte til Norge" snufser hun. "Hva?! Hvorfor det?" sier jeg. Jeg er så irritert! Hvorfor?
Emily's POV
Anna begynner å bli sint det ser jeg på henne. "La oss nyte den tiden vi har igjen da" sier Anna som om det er positivt at jeg flytter. "Hva skal vi gjøre da?" spør jeg. "Vi kan...du kan sove over hos meg i helga" sier Anna mens hun hopper i opp og ned i senga. "Eehm... Ok da" sier jeg, "Men jeg må spørre først" sier jeg og kryper ut vinduet og inn mitt vindu. Jeg løper ned trappen og inn i kjøkkenet. Verken Lasse eller mamma er der. Jeg går til stua, der sitter Lasse med kjæresten sin og kliner. Jeg begynner å fnise. De eter jo nesten hverandre opp. Jeg lister meg forbi dem uten å prøve å le. Jeg vil jo ikke forstyrre dem, så jeg "mister" kontrollen på gulvet og Lasse snur seg så brått at han skaller i nesa til Diana (kjæresten hans) så hun begynner å blø neseblod. Jeg begynner å løpe så fort jeg kan opp til rommet mitt. "Emily!" Roper Lasse sint etter meg. "Jeg sover over hos Anna!" Roper jeg tilbake.
Anna's POV
Hver gang Emma sover over hos meg bruker vi å synge og lage dans til forskjellige sanger. Så jeg har fikset rommet mitt til et slags dansestudio. Jeg må hente brus og litt snacks som vi kan spise. Jeg tar frem litt kjøttdeig og salat. Når jeg steker kjøttdeigen hører jeg: "Anna hvor er du?!". Det er Emma. Jeg bestemmer meg for å skremme henne litt. Dette blir morsomt å se på.
Emily's POV
"Anna hvor er du?!" Roper jeg fra rommet mitt. Jeg hopper inn vinduet til hennes rom, men Anna var ikke der. Kult! Anna har laget rommet sitt om til et slags dansestudio. Jeg går inn i badet til Anna. Jeg krøller håret mitt og tar på litt maskara. Hun er så heldig! Hun bor i et kjempe stort hus kun med faren hennes. Ja, og Lucy og Bolt selvfølgelig. Jeg bor sammen med mamma, pappa, 3 søsken, en katt og to hunder i et vanlig hus.
Jeg går ned og ser at Anna har fikset taco og snacks, men hvor er Anna!?
YOU ARE READING
I lost my BFF
Teen FictionAnna og Emily er bestevenner og ingen klarer å skille dem♥ men en dag skjer det noe fryktelig og Anna blir alene...