Zander ın günlüğünden
Yine kan kokusuyla başlamıstım karanlık bir güne daha.
Burası yanı vampir şehri kabusun gerçek haliydi.
Etrafta cansız içi boşaltılmış insan bedenleri.
Vahşi ve kana susamış vampirlerin
av kavgaları kesilmeyen çıglıkları...
Burada geçen hergün ölmeyi diliyorum.Eger burdan kurtulmanın bir yolu varsa sonsuza bile sürse o yolu bulacaktım.
ZANDER...
Stella'nın gùnlüğünden
Hayata sonsuz olarak baktıgım bir gün başlıyordu yine. Hayatı tanımayı bıraktığım Moloton bir gün daha başlıyordu.Biten günü zevkle izlerdim hep yarın farklı olur ümidiyle...
Zander ın Anlatımından
Sabah kapının çılgınlar gibi çalınmasıyla yatakdan fırladım ,Kapıya doğru bir maratoncu hızıyla koşmaya başladım.Kapıyı açtıgımda karşımda lucy vardı.Kendisi sözde sevgilimdi ,ondan pek hoşlandıgım söylenemezdı bizimkisi aşktan öte bir ilişkiydi anlarsınız ya ..
-Ne var Lucy
-Zander burdan çıkmamız içìn bir yol bilen bir adam varmış. Söylentiye göre Adam ne vampir nede avmış .Onun büyùcù oldugu düşünülüyor...
-Peki sen bunu nerden biliyorsun
-Ben mi Adam 'a göre bu bir gerçek büyücülere karşı inancını bilirsin
-Evet içimden Adam a güvenmek hiç gelmesede yapacak bir şey yok gibi bu lanet yerden çıkmalıyım
-Çıkmalıyız demek istedin herhalde degil mi?
-Bu adamı nasıl bulabiliriz .
-Çemberin orada oldugunu düşünüyorum..
Evet düşündüğünüz gibi Lucy le gitmek istemiyordum .Ben oraya ipini koparmış bir canavar olarak gitmek istemiyordum.Amacım herkesin uğruna göz kırpmadan öleceği şey olan özgürlüktü.
Bu arada çember dediği şey bizi burda tutan tek şeydi yıllardır yapım nedenini yapan kişi yada kişileri nasıl etkisiz hale getireleceğini arıyordum .Sonuç koskoca bir hiçten başka bir şey değildi.
-Hadi Lucy gidelim artık
dedum ve bir çöplügü andıran odamdan ceketimi alıp dışarı fırladım.Daha kapıdan adımımı attığım anda etrafı saran kızıllık çemberden dışarıdaki maviliği kapatıyordu.Kan kokusu daha şimdiden geniz yakmaya başlamıştı,Anlaşılan bugünkü yemeklerini paylaşmayı başaramamışlardı bunu. en iyi kanıtı ise ölü vampirlerin leş kokusuydu.Burada av için kavga normal birşeydi kimse takmıyordu
,Zaten burda kimse birşeyi takmıyordu Lucy ben ve birkaç vampir haricindekiler çıplak dolaşırlardı.Anlayacağınız burası cehennemin dünyevi haliydi.Vampirler içinde pek kullanışlı bir yer olmasada en kötü durumda olanlar avlardı. Onlar sadece kan taşıdıkları içìn òldürùlüyorlardı.
-İşte burası dedim.Aslında etrafta pek bir şey olmadıgı içîn sinirli bir ses tonuyla.
-Adam bizi kandırmamalıydı bunu ödeyecek diye kükredi Lucy .Bense gözlerimi çemberin arkasındaki mükkemmel mavi gökyüzü ve ormanın geri kalan yeşil ağaçlarına ve sonsuz huzuruna gözlerimi dikmiş iç geçiriyordum.Ancak Adam aptalı yüzünden ümitlenmiştim be baktığım dünyada asla yer alamayacağımı düşünerek öfkeyle bağırmıştım.
-Sonunda biri burayı akıl etti haa diye boğuk bir ses duyduk.
-Sen kimsin bee diye bağırdım gözlerimle sesin sahibini ararken
-Burdayım seni hırçın kan emici.
dedi sakalları bacaklarİna kadar uzanan yaşlı bir adam.Daha önce onu nasıl görmedigimi düşünürken defalarca göz gezdirdigim çemberin arkasìndaki ağaclıktan bana dogru yürüyordu.
-Sen de kimsin ? diye bağırdım bu adamın nasıl bu kadar korkusuz olup da buraya vampir şehrinin koruyucu çemberine gelebildigine şaşırırken.
-Ben dedi duraksayarak .Beni aradağınızı sanıyordum kan emiciler yanılıyor muyum ?
-Sen ,senin o çok bilmiş koca kafanı alıp kanını son damlasına kadar kuruturum ,aptal yaşlı bunak diye bağırdı Lucy sınırları zorlayarak .
-Sen dedi sonsuza kadar burada kalmaya mahkumsun seni ruhsuz kan emici.Dedi sandığımdan da özgüven sahibiydi.
-Seni diye bağırıp ihtiyara doğru koşuyordu.O anda bu ihtiyarın işi bitti diye düşünüyordum ki İhtiyar
-azgın kan emici öfken kadar yan diye bağìrdı.Daha önce tanık olmadığım bir şekilde cayır cayır yanan Lucy i soluksuz izliyordum.
-İhtiyar sakin ol lütfen hadi ama onu küle çevirmek sana yakışmaz.
dedim çocuğumla konuşurcasına.
adam tamam dercesine başını sallarken Lucy nin yavaş yavaş söndüğünü görüyordum.
-Tamam dedi ihtiyar Lucy yere düstüğünde.
-Ne istediğini biliyorum.Dedi pek inanmasamda bu adamın o büyücü oldugunu düşünüyordum
-Peki cevabını verecek misin?
-Evet.
-Çıkarın ne ihtiyar? Dedim az önce Lucy yi nasıl yaktığı görmüştüm fakat doğamda korkmak yoktu.
-Çünkü ilerde aile bağımın uzandıgı birini bu ölümcül yerden kurtaracaksın.