BÖLÜM-11

285 27 36
                                    

() () () () () () () () ()

O gün Mevi Midara'nın yaptığı şeye sessiz kaldı. Ancak bu oyunun bittiğini göstermiyordu. Mevi erkenden çıkmıştı. Midara ise en son çıkarken öğretmenler odasındaki sesleri işitti. Çaktırmadan dinlemeye başladı. Ne konuşuyorlarsada çoktan bitmişti.. İçeride başka bir adam daha vardı.

MİDARA

BU adam bana bir yerden tanıdık geliyordu.... Tabi ya! Bu müdür! Kayıt yaptırırken tanışmıştım. Başka birisini daha andırıyordu, ama çıkaramamıştım. O sırada kapı birden açıldı.

-Ah... İyi günler.

Dedi ve gitti. O bakışlar... O bir....Dikdatör. Binadan çıktım ve etrafına baktım. Tçk bu kız beni beklemeden neden giderki?!? Eve gitmeye başladım. Metroya bindim ve uygun bir yere oturdum. Karşıma bir kız ve koluna sevgilisini takmış bir şekilde geçti. Bu kız bu çocuğu kullanıyor gibi duruyor. Bu beni ilgilendirmiyor. Metrodan indim ve markete uğradım. Marketten bir. Kaç malzeme aldım ve eve geçtim. Mevi TV yi açmıs PS de oyun oynuyordu. Geldiğimi bile fark etmedi.

-Ekrana biraz daha gir istersen?

-Kalsın. Eee bu akşam yemekte ne var?

-Dayak?

-O çok acı olmaz.

Elimi alnıma vurdum ve elimdekileri mutfağa koyup yerlerine yerleştirdim. Sonrada banyoya girdim.

MEVİ

Plan 1

Oyunumu suraklattım ve yukarıya banyoya çıktım. Kapıyı sessizce açtım ve okul kıyafetlerini aldım. Keşke telefonumuda getirseydim. Tçk akılsız kafam. Kıyafetleri aldım ve çıktım. Bir kaç Yüzyıl sonra nihayet kuzenim banyodan çıktı ve odasına girdi. Üstünü değiştirdikten sonra odadan dışarı çıktı.

-Mevi?!?!

-Efendim Mida_chan?

-O elindekiler.... Bunu sinirli söylemişti.

-Bunlar mı? Ah evet üstüne biraz çikolata ve reçel bulaşmış kıyafetlerin.

-Seni Sülüksü Maymun!

Dedi ve üstüme atladı. Beraber merdivenlerden yuvarlandık.

BİR KAÇ SAAT SONRA

Sonuç olarak plan 1 iyi gitti şimdi ise kıyafetlerini yıkamış ve yarına kadar kuruması için dua eden bir adet Midara ile karşı karşıyayım. Bu daha başlangıç Midara Yuzuma. Sana Mevi Yuzuma kim göstericem!

SABAH

Evet nihayet sabah oldu. Midara yı dürttükten sonra üstümü değiştirdim ve çantamı ayarladım. Midara da o sırada uyanmıştı. Hemen koşarak balkona astığı kıyafetlerine baktı. Kurudu diyerek anırdıktan sonra odaya çıkıp üstünü giyindi. Sonrada okula gittik. Yarın sınavlarımız başlıyor.  Kahretsin! Zerre çalışmadım! Neyse ki mach20 hızındaki Sensei imiz bizi mach20 hızında çalıştırdı. Dersler bitti ve günün sonu geldi. O sırada aklıma dank etti. Ben Nagisa'dan özür dilemedim ! Koşarak Nagisa'nın yanına gittim.

-Nagisa!!

Arkasını döndü ve bana baktı.

-Efendim Mevi.

-Dünkü olanlar için.... Özür dilerim!

Birden kızardı. Ama sen çok şekersin yaa!

-Sorun değil...

-ozaman yarın görüşürüz.

Dedim ve onun yanağından öptüm. Sonrada Plan 2 için Karma'nın yanına gittim.

-Karma_Kun!

Arkasını döndü. Midara ise çoktan aşağıya doğru gitmişti. İşte bu benim şansım!

-Efendim.

-Sen Midara dan mı hoşlanıyorsun?

-H... HA?!!!

-Dedim ki Midara'dan mı hoşlanıyorsun?

Bir kaç saniye duraksadı. Az da olsa kızarmıştı.

-Bu seni neden ilgilendirir?

Tongaya düştün! Ay şip it!!

-Aslında sana Midara'nın bir resmini vericek tim.  Ama dediğin gibi.... Bu beni ilgilendirmiyor.

-Aynen öyle.. İyi akşamlar.

Nee!?! İnanmıyorum! Nasıl olur lan bu!

-İyi.... akşamlar.

-Az bi dur bakalım.

-he?

-Kimseye özelliklede Midara'ya söylemiceksen söyleyebilirim.

-Tamam söz veriyorum sana!

-Ben.... Sanırım onu seviyorum.

{BANG!!! BÖLÜM SONU}

AKŞAMA YB ATÇEM ♥️

Suikast SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin