"ကေလးငယ္ႏွလံုးသားထဲ မင္းဟာ လူသတ္သမားတစ္ေယာက္အျဖစ္
မွတ္ေက်ာက္တင္ခံလိုက္ရၿပီထင္တယ္" တဲ့ေလ.............သြားၿပီ.....ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုးကို ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ဆြဲထုတ္လိုက္သလို အသက္ရွင္ဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ တစ္စြန္းတစ္စေတာင္မရိွေတာ့သလို............
မျဖစ္ဘူး.... ကေလးငယ္ရဲ႕ အေတြးထဲ လူသတ္သမားအျဖစ္အထင္မခံႏိုင္ဘူး.......
သူမွားခဲ့ေပမဲ့ Hyung မွ မေသပဲ..... ဒီတိုင္းႀကီးေတာ့ ကေလးငယ္ကို သူနဲ႔ အေ၀းကို ထြက္သြားခြင့္မေပးႏိုင္ပါဘူး.......
သူဘယ္ေလာက္ထိ သိပ္ခ်စ္လဲ ကေလးငယ္အသိပဲ........
ေလးငယ္အတြက္ ကေလးငယ္သာ ရွင္သန္ရာဆိုတာ ကေလးငယ္အသိပဲ........"ငါ့ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ မွန္ေပမဲ့ ငါလူမသတ္ဘူး Wu Yifan.......
Hyung လည္း အသက္ရွင္ေနေသးတာပဲ.....
ေတာ္ေလာက္ေရာေပါ့...... ၁၈ႏွစ္လံုးလံုး အျပစ္သားတစ္ေယာက္ေနလာခဲ့ရတာ.......
မင္းကေလးငယ္ကို သြားမေျပာသင့္ဘူးကြာ""ကေလးကို ပိုင္ဆိုင္ရမလားဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ ငါလီဆယ္ၿပီးေျပာလိုက္မိတယ္ Sehun...ငါပိုင္ဆိုင္ခ်င္လို႔..... ကေလးမင္းကို မုန္းသြားၿပီး ငါ့နားမွာတသက္လံုး ငါ့အပိုင္အျဖစ္သိမ္းဖို႔..... ဒါေပမဲ့.... ဒါေပမဲ့ Sehun....
မင္းကို လူသတ္သမားအျဖစ္ေျပာခဲ့တာေတာင္ မင္းကို သူခ်စ္တုန္းပဲကြ....
ငါရင္နာတယ္ Sehun ငါ့အခ်စ္ေတြကို လစ္လ်ဳ႐ႈခံရတဲ့ ဒီအေကာင္
အသည္းေတြပ်က္က်သလို နာက်င္လြန္းလို႔ ငါမခံစားႏိုင္ေတာ့ဘူး.......
ဒါေၾကာင့္ မင္းန႔ဲ ကေလး ငါေရွ႕ေပၚမလာပါနဲ႔ေတာ့ကြာ... မဟုတ္ဘူး.... ငါ.. ငါအေ၀းကိုထြက္သြားေတာ့မယ္"အ႐ုပ္ႀကိဳးျပတ္လို လွည့္ထြက္သြားတဲ့ Wu Yifan ဟာ ဦးေႏွာက္ေဖာက္စားခံလိုက္ရတဲ့ Zombie တစ္ေကာင္အလား....
ေရွ႕တည့္တည့္မွ လာသည့္ ကားပင္မေရွာင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အသိစိတ္ေပ်ာက္လို႔ေနရဲ႕.....
Sehun. Wu Yifan လက္အား ေဆာင့္ဆြဲကာ ပါးျပင္အား ေသြးစို႔သည္အထိ အားျပင္းျပင္းတစ္ခ်က္ထိုးသည္......
"မင္းဒီလိုလုပ္လို႔ ရ႐ိုးလား......မင္းထြင္ခဲ့တဲ့ ျပႆနာ မင္းအဆံုးမသတ္ေပးပဲ ေခါင္းေရွာင္သြားလို႔ရ႐ိုးလား.... ဟမ္...
ၿပီးေတာ့ မင္းသိပ္ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ငါ့ကေလးငယ္ ေပ်ာက္ေနတာေလ
မင္းက ေသြးေအးေအးနဲ႔ ေနႏိုင္တာလား.... မင္းအစအဆံုး ကေလးငယ္အထင္မလြဲေအာင္ရွင္းျပေပးရမွာ.....ကေလးငယ္အေပၚ မင္းျပဳခဲ့တဲ့အရာေတြကို ကေလးငယ္ဦးေႏွာက္ထဲ အမဲစက္တစ္ခုလို႔ မ႐ိုက္သြင္းခင္ မင္းအရာရာေျဖရွင္းေပးရမွာ Wu Yifan"