11.

1.7K 103 23
                                    

Luka Jović

"Jesi se naspavao?"-Ante je upitao kada sam sjeo za stol.

"Ne."-Promrmljao sam, pa naručio kavu. Iako bi radije bio doma na miru.

"Čuj, ti znaš koliko ja tebe volim i poštujem, ali Leia je tek nedavno prekinula dugu vezu."-Kroz jedno uho nutra, kroz drugo van.

Sposobnost koju sam razvio od kad mi je Adi trener.

"Ante, ni vlastita mater mi ne može nešto zabraniti, a kamoli ti."-Postajem ljut, jer ne volim kad mi se naređuje.

"Luka, to je za njezino dobro..."

"Šta ti znaš šta je dobro za nju!?"-Povisio sam ton i Antw je uzdahnuo.

"Ja samo kažem..."

"Ne brini, neću je sjebat ko ti Marinu. Ipak nakraju dana, svi sudimo po sebi, a ja nisam ti."-Uvijek sam bio iskren prema Anti, pa sam i sad.

"Luka, ja te molim..."

"Ante, gubiš vrijeme. Ti dobro znaš da ja ne slušam nikoga osim samog sebe, a i tko je rekao da ću uopće biti s Leiom? Cura je bolesna i ja joj samo hoću pomoći."-Sad mi ga je već pun kurac, niti sam Danijel koji je krio svoju vezu s Melissom, niti sam Ante koji je beskrajno povrijeđivao Marinu.

"Kako si tvrdoglav!"-Ante je podigao ruke u zrak u znak predaje.

"Nisam tvrdoglav, samo sam realan. Ako ja želim biti s njom, nitko mi to neće zabraniti. Odrastite, i prestanite s glupostima."-Ustao sam se od stola i otišao platiti kave, ovo je bio gubitak vremena.

-----------------------

Leia Rossini

Evo već 2 sata se pitam od čeg Luka živi jer u frižideru nema apsolutno ništa. Kuhinja izgleda netaknuto.

Džabe mu sve pare kad nezna kuhat!

Sjela sam na kauč i čula lupanje ulaznih vrata, evo ovog šta živi od zraka.

"Stigao sam."-Ušetao je u boravak s vrećicama u rukama i ja sam ga pogledala.

"Od čeg živiš ti?"-Upitala sam ga i on se počeo smijati.

"Od pizze, ali evo, kupio sam hrane."-Podigao je vrećice u zrak i ja sam odmahnula glavom smijući se.

"Kako je bilo na kavi?"-Upitala sam.

"Ludo i nezaboravno!"-Luka je viknuo iz kuhinje i ja sam se počela smijati.

Ustala sam se s kauča i ušetala u kuhinju.

"Šta ćemo jesti?"-Naslonila sam se na frižider i Luka me pogledao.

"Ma kupio sam ovo gotovo šta ide u mikrovalnu."-Nasmiješio se i ja sam odmahnula glavom, budalica.

"Morat ću do doma sutra da uzmem stvari."-Rekla sam i Luka me pogledao.

"Otići ću ti ja po stvari, samo mi daj ključ od stana."-Promrmljao je i ja sam ga zbunjeno pogledala.

"Luka, bolje mi je, mogu sama."-Uzdahnula sam.

"Ne može, ići ću sam."-Povisio je ton i ja sam zašutjela, s njim se bolje ne raspravljati.

"Okej."-Slegnula sam ramenima i sjela za stol.

Možda Luka i nije onako dobar kako se čini.

---------------------

"Imaš temperaturu."-Luka mi je nakon jela opipao čelo i ja sam uzdahnula.

"Daj, dobro sam."-Nasmiješila sam se i on je odmahnuo glavom.

"Jesi popila tablete?"-Upitao je i ja sam kimnula, vjerojatno bi me ubio da nisam.

"Idem se otuširati."-Ustao se s kauča iz drugog pokušaja.

"Luka, jesi ti dobro?"-Pogledala sam ga i on je odmahnuo glavom.

"Nisam, boli me u pičku materinu."-Jel' zato cijeli dan nervozan?

"Idi spavati, već si se tuširao danas."-Rekla sam, ne razumijem šta mu je tim tuširanjem 3 puta dnevno.

"Ma ne spava mi se."-Sjeo je natrag na kauč i uzdahnuo, pa stavio neki film.

"Spavaj u svom krevetu danas, ja ću ovdje."-Zato ga i boli sve kad spava na kauču.

"Ma nema šanse! Ti se trebaš odmoriti."-Odmahnuo je glavom i pokrio nas dekom.

"Luka, možemo oboje spavati u tvom krevetu."-Mislim, krevet je dovoljno velik za četvoro ljudi.

"A ne, to nikad dobro ne završi. Ja spavam ovdje."-Promrmljao je i ja sam uzdahnula, zar nešto ne valja samnom kad ne želi spavati pored mene? Pa neću ga silovati.

"Kako hoćeš."-Slegnula sam ramenima, uopće ga ne razumijem.

Jedan dan je dobar kao kruh, a drugi dan je nervozan i ljut.

--------------------

Nešto imam inspiracije danas 😝

Uživajte!

-Mirelče ❤️

SAY YOU WANT ME // Luka JovićWhere stories live. Discover now