Na stopě

20 2 0
                                    

Igor něco čmáral na papír. Ota, který zrovna vyšel z koupelny, se ho chtěl zeptat, jestli má cenu poslouchat hudbu Lucie Bílé. Jenže se zrovna zjevil duch Terky.
T: Ne! On pracuje a musí se soustředit!
Terka zemřela, protože byla zabita. Nicméně se brzo vrátila jako duch, jak už to tak bývá. Však už dřív bydlela s Igorem, Odpoledním králíčkem 003, Otou, Davidem a někdy i s uklízečkou Irmou. Akorát už nějakou dobu byla duch no. Mělo to i své výhody.

Aby Igora nerušili, šli na chodbu a dívali se do zdi. Nikdo nic neříkal, jen sem tam někdo prohlásil, že se nudí. Až OK003 se odhodlal a otevřel dveře, do obýváku, kde pracoval Igor. Ostatní se plížili za ním.
OK003: Už máš tu práci hotovou?
I: Ještě něco zkouším.
David mu nahlédl přes rameno. Na papíře viděl jen nějaké čmáranice.
D: Co to znamená?
I: Já si trénuju podpis.
T:...
OK003: Však se jmenuješ furt stejně.
I: Ale ne! Mám titul!
OK003: Jaký?
I: Přece Ing.
D: Kdys to stihl vystudovat?!
I: Co?? Přece Ing jako Igor, ne?
O: Aha. Ok.

Takže čekali zbytečně. 

Sice už se tak nějak tušilo, kde je Martin zavřený, ale jistě to nebylo. Tak Igor poslal Otu jako špeha. Stát tam 2 dny a jednu noc, když ho to přestalo bavit a šel domů. Igor se zhrozil, že mu zkazí práci. Napadlo ho ale něco jiného. Vytiskl velkou fotku Oty. Do jednoho oka vystřihl  díru na kameru. Pak toto zařízení dal do květináče. Vlastně nevěděl, proč to dělal, ale přišlo mu to jako zábava.
I: Tak tohle bude spolehlivější než ten člověk.

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat