1.BÖLÜM

323 11 5
                                    

Haydi kızlar son bir prova daha!!

Diyen koreogarafistimizin dediğini onaylayarak çalan şarkıyla birlikte yeniden dans etmeye başladık.

......

Elime aldığım suyu hızla içtim. Bu aralar gerçekten çok yorulmuştum. Neyse ki rol aldığım dizinin son 2 bölümü kalmıştı ve sonrasında bir süre de olsa rahatlayacaktım.

Rose: Jennie senin bugün radyo programına katılman gerekmiyor muydu?

Ahh doğru bunu nasıl unutmuştum ki..

Başımla onaylayarak giyinme kabinine girip üzerimi değiştirdim. Kızlara hoşçakal diyerek alt katta beni bekleyen menajerimin yanına geldim.
...

Radyo programında hem sunucu ile muhabbet edip hem de dinleyicilerden gelen sorulara cevap veriyordum.

Sunucu : BTS grubunu seviyor musun? En çok beğendiğin üye kim?

Ben : BTS grubunu seviyorum, müzikleri gerçekten güzel. Sanırım en çok beğendiğim üye V.

Sunucu : Jennie o halde bir BTS şarkısı öner ve dinleyicilerimiz dinlesin.

Ben : DNA gerçekten güzel bir parça bence DNA çalmalı.

Sunucu : O halde hemen gelsin.. DNA!!

Müzik kayda girdiğinde

Sunucu : Jennie, V gerçekten yakışıklı bir idol değil mi?

Ben gülerek karşılık verdiğimde o devam etmişti.

Sunucu : Ahh senin kadar güzel ve genç olsaydım V ile kesinlikle görüşürdüm.

V yani Taehyung benim de hayallerimi süsleyen biriydi. Ondan uzun süredir hoşlanıyordum ama hiç konuşmamıştık. Zaten şu an aşk hayatım için ayıracak vaktim yoktu.

Daha kendime bile vakit ayıramıyordum. Bir sürelikte olsa bu hayatımdan uzaklaşmak sıradan olmak isterdim.

.......
Akşam saat 8 de eve geldiğimde annem ve babam evdeydi. Selam vererek odama çıkıp duş almıştım. Yurtta kalmayacağım zamanlar haber veriyor ve evime geliyordum. Zaten çoğunlukla evimde kalıyordum. Şirket bu konuda sorun çıkarmıyordu.

Duştan sonra giyinip alt kata geldiğimde annem ve babam salonda oturuyordu. Çok acıkmıştım ama bu saatte yemek yiyemezdim. Bu yüzden dolaptan bir elma alıp salona geldim.

Annem : Jennie okul derslerine vakit ayırmalısın. Bugün derslere katılmamışsın.

Ben : Anne ne yapabilirim, gün içinde yoruluyorum ve derse katılacak halim kalmıyor.

Babam : Derse katılmak yerine arkadaşlarınla kafeye gidiyorsun ama!! Üstelik yanında koruma yok. Başına bir şey gelebilirdi!! Nasıl bu kadar sorumsuz olabiliyorsun!!

Artık sinirlenmeye başlamıştım. Bu kadar çok kısıtlanıyor olmak beni yormuştu. Dans pratikleri, ses dersleri, günlük spor, dizi çekimlerim, okul derslerim ve sürekli ekstra olarak çıkan programlar, şovlar....

Ben : Yeter artık ya!! Rahat bırakın beni. Sizin emirleriniz altında yaşamaktan yoruldum. Ben de  istediğim gibi yaşamak istiyorum.

Annem : Sesini yükseltme Jennie. Biz ne yapıyorsak senin iyiliğin için yapıyoruz!

Geçmişe Yolculuk [Jennie Kim Taehyung] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin