Şimdi artık yazacak pek bir şeyim kalmadı 3,5 kiloya yakın kilo verdim. MUTLULUK DANSI. Siz neler yaptınız.
İlk olarak önerileriniz falan olursa mesaj atın. Çünkü daha yazacak bir şey yok. Kiloyla ilgili çoğu şeyi söyledim diye düşünüyorum.
Wattpadde ilk tanıştığım arkadaşım Sümeyye bana bir öneride bulundu onu yazayım. Lafa daldım unuttum. Çok teşekkür ederim kendisine.
Sivilceleri olanlar pamukla yüzlerini sirkeyle silsinler. Güneş lekelerine falan da iyi geliyormuş. Ama genede böyle yöntemler işe yaramazsa bir cilt doktoruna gidin. O sizin cildinize uygun kremi, sabunu vs. size verir. Yani bana pek fayda etmedi , kaç defa gittim bu konuda umutsuzum biraz.
Şuan hastalıktan elim ayağım kalkmıyor yemeden de kesilirsem çok hızlı kilo verir geri alırım diye korkuyorum inşallah öyle olmaz. Nasıl kilo verdiğime gelirsek dengeli beslenme cidden çok önemliymiş. Çikolatayı kesmedim ama nasıl kesmedim haftada bir tane falan. Cips zaten yemiyordum ( sivilce yapıyor)
Dış bacak-iç bacak hareketleri falan boş bulunduğum her vakit hareket ettim. Ve diyete başlayanların en geç 9da kalkmaları gerekiyor. Kahvaltı yapmadan önce yarım saat falan spor yapın böylece tüm gün boyunca yağ yakımınız devam eder. Oturduğunuz yerde bile yapabileceğiniz hareketler var. Ayaklarınızı sallayın kollarınızı oynatın.
Boş oturursak kilo alacağız, hareket ederseniz istediğiniz kiloya ulaşacaksınız. Ama her şeyden önce vazgeçmek yok. Başaramamak kavramını beyninizden atın, elbet emeklerinizin karşılığını alacaksınız .
Her şeyden önce siz varsınız.Tartıya çıkmaktan korkmayın. UNUTMAYIN; SİZ O SAYILARDAN DAHA DEĞERLİSİNİZ
Bu bölümü de hem tavsiyeyi veren arkadaşım, hemde beraber birbirimizi motive ederek zayıflamaya çalıştığımız Sümeyye'ye ithaf ediyorum. Uzun zamandır kullanıyorum wattpadi kendisi tek arkadaşım. Ve eğer bu önerilerle kilo veren falan varsa yazsın çok çok mutlu olurum sevdicekleriim. Önerileriniz olursa yazın, paylaşalım. Sağlıcaklaa Kalııın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kızın Günlüğü
Kısa HikayeMadem biz kadınlar istediğimiz her şeyi başarabiliriz, o zaman neden Victoria's Secret mankenleri gibi bir fiziğimiz olmasın? O zaman yapacağımız iş "Şişko patateslikten 'vay be kıza bak!'a terfi etmeye çalışmak."