27.rész

2.7K 110 11
                                    

Mikor hazaértem a bátyámat is kérdõre vontam, de ugyanazt mondta így végül is hagytam, és leültem netezni, ugyanis órák óta ki volt kapcsolva a telefonom.

Pár üzenet Miketól, és volt egy ismeretlen hívó is. Mivel nem volt elmentve a száma, nem is nagyon foglalkoztam vele. Ha fontos visszahív.

Éppen chateltem Mikekal, amikor az a szám megint hívott. Felvettem bár lehet rossz döntés volt. Sõt, biztos.

-Haló, Hanna Myklo vagyok.-szóltam bele a legilledelmesebb formámat adva.

-Tudom.-hangzott a válasz.

-Az biztos nagyon jó neked, de én nem tudom te ki vagy, úgyhogy örülnék ha megosztanád velem.-kezdett elegem lenni az egészbõl.

-Matt. Matt Dravins.-mondta nevetve.

-Akkor további szar napot.-készültem letenni a telefont mert pont nem volt kedvem beszélni vele.

-Várj már Hanna.-röhögött fel-hogy mentek a dolgok?

-Minden oké. Semmihez sincs közöd megbeszéltünk mindent és egy emberre haragszunk csak.

-Rám. Gondoltam. Régi trükk ugye? Ráveszi a szeretteidet hogy álljanak mellé. Utána meg beadják hogy mennyire szeret. Az ezelõtti játéknál is ezt csinálta. Õ a ,, nagy hódító".

Nagy csend. Nem tudom mi ez de kezd elegem lenni belõle. Nagyon.

-Ó. te nem is tudtál az elõzõ csajáról, mi? Biztos téged is elvitt egy hotelbe a nyáriszüneten Pestre. Meg dátumos, neves karkötõ. Rég trükk. Hanna, neked jobb kell. Max 2 hónap és jön az új játék.-nevetett jóízûen.

-Azt mondta..

-Mike, hogy betiltatta, ugyan. Csak az tilthatja be aki kitalálta.

-Te találtad ki. Tudom, hogy te!-csatantam fel.

-Süllyedt.-nevetett fel.

-Gondolom akkor te vagy Mike ellenfele.-dünnyögtem.

-Tévedsz. Én kitaláltam. Nem játszok.

-Nem értem Mike elmesélte az egészet és ilyesmirõl szó sem volt.

-Miért mondta volna el? Nem te vagy az elsõ. Már elég sokakkal megcsinálta.

- És te mindegyiknek beköpted, mi?

-Nem avatkozom be a játékba. Álltalában. De te..

- Ne gyere nekem a különleges blah blah blah dumával mert idehányok.-közöltem kimérve.

-Oké. Akkor máshogy fogalmazok. Szerelmes vagyok beléd. Már egy ideje. Már azelõtt, hogy tudtad volna ki vagyok.

-Ez nem normális. Alig 5 óra alatt ezt 2 embertõl hallani.

- Higyj akinek akarsz. De van bizonyítékom. Ellenben neki valószínû nincs. Ha beszélni akarsz rendesen várlak a sarki cukrászdába. Este nyolckor.

Még mielõtt bármit is mondthattam volna lerakta. Semmit sem tudtam csak azt, hogy el fogok menni Mattel. Most délután 6 van, tehát sok idõm van. Mikekal nem akartam beszélni míg rá nem jövök, hogy hazudik Matt. Mert hazudnia kellett, nem lehetett igaz.

Repülõ módba állítottam a telóm ezzel elszigetelve magamtól mindenkit akivel a telefonhívás elõtt aktívan beszéltem. Keresni fognak, de nem érdekel. Én az igazságot keresem.

Zenét hallgatva életemben elõször leültem megcsinálni a házit. Csak így terelhettem el a figyelmem. Mindenrõl ez jutott eszembe.

Délután 7-ig kínlódtam a matekházival, de feladtam. Elkezdtem készülõdni. A telefonomat elõvettem üzentem Mattnek, hogy 5 perc és ott vagyok.

S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)Where stories live. Discover now