11. Poglavlje

3.7K 293 50
                                    

Lulen

Jebeni debil!

Gledam ga na podu i srce me boli, vidim njegovu bol, ali ujedno vidim i svoju bol. Najradije bih dodirnula njegovu crnu svilenu kosu, najradije bih pokušala spustiti usne na njegove, samo malo da ga okusim. Samo da vidim da jesu li stvarno mekane, kako izgledaju.

Zatvorim oči jer me njegovu miris dovodi do ludila i upotrijebim svoju moć dok ga podižem i spuštam na svoj krevet.

Kao i uvijek, jebena Lulen je lijek svima za bolove. Prvo Frost, sad i ovaj debil!
Ali ipak pokrenem prste koji me svrbe i maknem jedan uvojak koji mu je preko čela. Tako je predivan, njegov ravni nos, njegove pune i predivne usne.

Zaljubljena sam u njega godinama, a sada više nije dostupan, sad je on zaljubljen u drugu. Iako sve u meni vene, sigurna sam da jebeno neću dozvoliti da Demon upravlja njegovim životom, jebeno neću dozvoliti da manipulira njime.

Mislim, Tan je glup, trebao bi bolje znati tko je Demon. Sjednem na krevet i samo se zagledam u njegovo lice, sve u meni vrišti da samo legnem kraj njega i zagrlim ga bar na tren. Ali znam, osjetiti će moj miris na sebi pa ipak samo sjedim na krevetu i gledam ga.

Trebam plan, jako dobar plan. Ako želim ovog konja spojiti s njegovom družicom, nije li dovoljno ako ga samo probudim i ostavim na ovom punom mjesecu?

Ili možda da odem po Emily i dovedem ju ovamo?

Bože koja zavrzlama, ne znam ni od kuda bi krenula, ipak prvi plan mi je nekako logičniji. On će ju sam pronaći i onda će živjeti sretno dok kraja života. Čiča miča gotova je priča.

Nasmijem se sama svojim mislima dok i dalje gledam njegovo predivno lice. Ali tako je spokojan i kao anđeo izgleda dok spava. Cijelo tijelo mi drhti dok ga gledam.

Bože tako bih voljela da si moj.

Suze se nakupljaju u mojim očima i samo ga nastavljam gledati, dok duboko u sebi se borim da prihvatim istinu. Tangus nikad neće biti moj.

On nikad neće biti tvoj Lul, prihvati to!

Ali lakše je to misliti nego ostvariti jer dok ga gledam, toliko sam ga željna da želim i trebam više. Ustanem s kreveta i napravim korak natrag dok snažno zabijem ruke u stražnji džep hlača da se spriječim da ga opet dodirnem.

Mislim da bih se slomila ako bi dirnula njegovo nježno lice pa samo stojim ispred kreveta i kao glupača virim u njegovo lice.

- Ništa se neće promijeniti, Lulen, koliko god ga željela i gledala.

- U to si u pravu! - trgnem se te okrenem glavu, pogled mi zapne za Dragona naslonjen na vratima, dok svoje mišićave ruke drži prekrižene na prsima.

Usne mi se osuše kada ugledam njegove ruke po kojima se petlja tinta što je predivni kontrast njegovoj svijetloj koži. Daje mu opak izgled dok gleda u Tangusa na mom krevetu.

- Što radiš u mojoj sobi? - zbunjeno se ogledam okolo samo da bih se uvjerila da sam na pravom mjestu.

- Nanjušio sam da je Tan ovdje, ali pošto sam jebeni potrčko, Demon me poslao da ga pronađem. Strah ga da je otišao svojoj voljenoj.

- Bože, kako se petlja, gori je od začina!

Nagne glavu na jednu stranu dok i dalje gleda u mene te osjećam kako njegove svijetlo plave oči odmjeravaju svaki centimetar moje kože. Srce mi treperi dok i ja činim isto.

Njegova plava kosa na vrhu je duža te ju je cijelu prebacio nemarno na jednu stranu dok je druga strana ošišana skroz kratko. Njegove oči sjaje plavom nijansom, spustim pogled na njegove grudi, te vidim kako se crna majica kratkih rukava napinje sa svakim pokretom.

Tangus - Završena Место, где живут истории. Откройте их для себя