12.

1.8K 101 21
                                    

Luka Jović

Ustao sam se oko 8 i otišao po Leine stvari, pa se našao s dečkima na kavi, danas su slobodni.

"Treba mi godišnji, podhitno."-Mijat je promrmljao i Filip se počeo smijati.

"Od čega? Sjediš na klupi već dva dana."-Filip je odmahnuo glavom.

"Pa baš zato, umoran sam."-Mijat je uzdahnuo.

"Dobro jutro, dječaci!"-Danijel je ušetao u kafić i ja sam se nasmiješio.

"Šta je Danči, žena te pustila iz kuće napokon!?"-Upitao sam ga nakon što je sjeo za stol.

"Da, nebi vjerovali."-Nasmiješio se i naručio kavu.

"Zašto nisi uzeo Viktora sa sobom?"-Ante je upitao.

"Zato jer hoću u miru popiti kavu."-Danijel je slegnuo ramenima, pa me pogledao.

"Kako si ti, mali?"

"Ma dobro sam ja."-Nasmiješio sam se i Danijel je kimnuo.

Mobitel mi je zazvonio i ja sam ga izvadio iz džepa, pa se javio.

"Jutro."-Leia je promrmljala.

"Dobro jutro, jesi bolje?"-Upitao sam i Ante me pogledao.

"Jesam, jesam.. Jel' može Marina doći u posjetu?"

"Može, vidimo se."-Prekinuo sam poziv i stavio mobitel na stol.

"Leia?"-Ante je podigao obrvu i ja sam kimnuo.

"Lukica, gdje ti je Sara? Dugo je nisam vidio."-E moj Danijele, jesi morao?

"Nismo više skupa."-Slegnuo sam ramenima, pa otpio gutljaj kave.

"Ajoj, oprosti."-Ne znam samo za šta se ispričava, hvala Bogu pa sam je se riješio.

"Dečki, jeste za pivu!?"-Danijel je nešto vesel danas.

"Pa da me Marina ubije kad dođem doma, jer naša jedna piva uvijek završi s njih 10."-Ante je odmahnuo glavom i ja sam ga trknuo.

"Marina je kod mene s Leiom, nemaš brige."-Namignuo sam mu.

"U tom slučaju, ja ću jedan Paulaner."

---------------------

Leia Rossini

"Moram nazvati Antu."-Marina je ljutito odmahnula glavom, nema ih već 7 sati.

"Ne moraš."-Počela sam se smijati kada je Ante ušetao u boravak, a za njim i Luka.

"Gdje ste vi dosad?"-Marina se ustala s kauča.

"Ljubavi, sve je u redu, nemaš brige."-Ante je odmahnuo rukom, vidno pijan.

"Sad ste počeli cugat i ujutro?"-Marina je prošla rukom kroz kosu, a ja sam se nastavila smijati.

"Daj Mari, pa nisu ubili nekog."-Odmahnula sam glavom smijući se.

"Mrtav sam."-Luka je sjeo na kauč i naslonio se na mene.

"Nisi još, ali bit ćeš!"-Marina je viknula i ja sam se opet počela smijati, zašto se ona toliko živcira?

"Ljubavi, popili smo par piva s Danijelom, u čemu je problem?"-Mogao bi Ante češće biti pijan, skroz je smiren trenutno.

"Ubit ću i tebe i Luku i Danijela i ostale kretene! Napio si se usred bijela dana!"-Marina ga je zveknula u prsa.

"Mari, smiri se."-Rekla sam i Marina je uzdahnula.

"Joj, zlo mi je."-Luka je promrmljao i ja sam ga podragala po glavi, sam si je kriv.

"Ja ti neću kosu držat dok ćeš bljuvat."-Rekla sam i Luka se počeo smijati.

"Idemo, ideš se tuširati i spavati!"-Marina je primila Antu za ruku i ovaj je uzdahnuo.

"Dobro mama, idem."-Rekao je i ja sam prasnula u smijeh, malo mi ga je žao.

"Ljubavi, vidimo se sutra."-Marina me poljubila u obraz i ja sam kimnula.

Kroz par trenutaka, Marina i Ante su izašli van iz stana.

"Kako će on najebat kad dođu doma."-Luka je rekao i ja sam se opet počela smijati, već dugo se nisam ovako nasmijala.

"Ajde i ti odspavaj, a ja se idem otuširati."-Podragala sam ga po ruci i on je kimnuo, pa se pokrio dekom.

E dečki, dečki.

-------------------------

2 dana kasnije

"Luka, hvala ti puno što si se brinuo za moje zlato."-Teta je zagrlila Luku i on se nasmiješio.

"Nema problema, teta Martina."-Podragao ju je po leđima.

"Ja idem, moram na trening."-Luka se ustao s kauča i ja sam ga pogledala.

"Hvala ti još jednom."-Rekla sam dok sam ga pratila do ulaznih vrata.

"Joj daj, kad god trebaš nešto, tu sam."-Povukao me u zagrljaj i ja sam se trznula, lagano sam uzvratila zagrljaj jer se bojim da ga ne povrijedim.

"Osjećam se kao da grlim štap, zagrli me kako treba ženo!"-Rekao je i ja sam se počela smijati.

"Dobro, šefe."-Čvrsto sam ga zagrlila i on me podragao po leđima.

"Pazi se, mala."-Odmaknuo se od mene, pa navukao jaknu i tenesice.

"Vidimo se."-Namignuo mi je i ja sam kimnula.

Zašto imam osjećaj da će mi Luka nedostajati?

-----------------------

Još jedan kasnije!

Prehlađena sam i odlučila sam danas ostati doma i ništa ne raditi 😂

Uživajte!

I samo da znate, već radim na drugoj priči s Jovićem, baš sam puna inspiracije.

Naravno, ova priča nije ni blizu kraja.

-Mirelče ❤️

SAY YOU WANT ME // Luka JovićHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin