Lisa: Jennie hâlâ 39.olduğuna inanamıyorum. Resmen kıl payıyla A sınıfına girmeyi başardın.
Ben : Lisa bende gerçekten inanamıyorum. Bu gerçekten beklemediğim bir sonuçtu.
Lisa: Bende senin yüzünden 45. sıraya geriledim yaa 😅
Ben : Özür dilerim 😕😕
Lisa koluma sertçe vurarak
Lisa: Şaka yapıyorum Jennie 😂😂 Ama keşke B sınıfında olsaydın. A sınıfına gidecek olmana üzülsem de Jungkook ile bir bağlantım olacağın için de mutluyum 😅
Jennie : Kendimi kullanılıyormuş gibi hissediyorum 🙄😂🙄
Lisa : Ya öyle olmadığını biliyorsun😅😂😅
Biz böyle gülüşüp konuşurken zil çaldı. Yeni sınıf sistemi 2.dönem başlayacaktı.
Bu yüzden eski sınıfıma gitmiştim. Buradaki son 1 haftamdı. 1 hafta sonunda okul 2 haftalık kış dönemi tatiline girecekti.
Dersime giren hocalar beni tebrik etmişti ve bunu nasıl yapabildiğimi sorup şaşkınlıklarını dile getirmişti.
Kopya şüphesi yoktu çünkü 2 görevli öğretmen eşliğinde sınıva girmiştik.
Liseyi öncesinden bitirmiş olduğum için ve İngilizceyi de çok iyi bildiğim için iyi bir derece yapmıştım.
.........
2 Hafta İçinde Olanlar
Lisa ailesiyle birlikte Tayland'a tatile gitmişti. Onunla sık sık telefonda konuşup vakit geçiriyordum.
Bu sırada kafede çalışmaya devam ediyordum. Kullandığım krem de etkisini gösteriyordu.
Kazandığım para ile kendime kıyafetler ve makyaj&bakım ürünleri alıyordum.
Bu dönem olmak istediğim gibi olacaktım. Başkaları için kusursuz olmak için değil kendimi güzel görmek istediğim için kendime bakıyordum. Canım ne istiyorsa onu yiyordum ve diyet yapmak zorunda değildim. Özgür hissediyordum ve bu harikaydı.
Abim sürekli az ye az kilo alıcan çirkin diyerek bana bulaşsa da eğleniyordum. Ahh bir de aldığım yiyecekleri benden çalmaya çalışmasa!! Geleceğin polisi olacak ama hâlâ gözü yiyeceklerimdeydi.
Bu hayatı kabullenmiştim. Önceki hayatımı da özlemiyor değildim doğrusu. Rahat mekanlar, güzel kıyafetler, eğlenceler, dostlarım ve en çokta fanlarımız olan Blinkleri özlüyordum.
Buradaki 1,5 ayım çoktan dolmuştu.
Ve yarın okul başlayacaktı.......
Sabah Lisa ile okulun yakınındaki parkta buluşmaya karar vermiştik. Beraber okula gidecektik.
Okula uygun olacak şekilde güzel bir makyaj yapıp saçımın uçlarını biraz dalgalandırmıştım.
Ben parka geldiğimde banka oturmuştum. Biraz erkenciydim çünkü Lisa'yı çok özlemiştim.
O sırada parka giren 3'lüyü görmüştüm.
Taehyung, Jungkook ve Jin beraber gülüşerek ve şakalaşarak yürüyordu. Taehyung ve jungkook aniden hızla salıncaklara koşup sallanmaya başlamıştı.
Jin ise utanarak etrafına bakınmıştı o sırada göz göze gelince gözlerimi indirip telefonumla oynamaya başlamıştım.
Tekrar onlara baktığımda Jin'in Jungkook'u hızla salladığını gördüm. O sırada Lisa'nın bana seslendiğini duydum. Taehyung'ta sesin geldiği yöne baktıktan sonra bana bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Yolculuk [Jennie Kim Taehyung]
RandomJennie sevilen bir idol olarak yaşarken artık bu hayatın stresli ve yoğun temposundan yorulmuştur. Aile ilişkilerinin kötü gitmesi ve hayatından tat almamaya başlamasıyla bir boşluğa düşer. İyice yıpranan Jennie yaşadığı hayatın ve hayatındaki insa...