.1.

384 32 1
                                    

,,ONI JSOU BLÁZNI!" Zařval blonďatý do vzduchu a udeřil do stromu. Exploze mu sršely z dlaní, v hlavě měl hluk. Viděl jen svůj konec.
S novým rokem bude platit omezení ničivých quirků. Bakugo byl tak zoufalý, smutný, naštvaný, přímo nasraný!
Tohle budou poslední dva měsíce, co stráví na UA. Pak mu zabalí pět švestek a vyhodí ho.
,,UAAAAAAAAAAAAAAA!"
Minimálně sedm stromů jeho exploze nepřežilo.

,,Bakugo?" Vešel do pokoje Kirishima. Vždy touhle dobou mu výbušný kamarád pomáhal s učením. Teď ovšem nevypadal, že by měl chuť pomáhat; ležel schoulený na posteli. Jeho pokoj byl celý rozházený, poničený a zapáchal.
,,Vyvětrám, jo?" Přešel Červenovlasý k oknu a otevřel cestu čerstvému vzduchu do místnosti.
Katsuki mlčel.
,,Notak, nemůže to-"
,,MLČ!" Vyskočil na nohy. ,,ZMLKNI, SKLAPNI, CHCÍPNĚTE VY IDIOTI!" Eijirou ucouvnul před explozemi. Bakugo vypadal, že by si nejradši vyrval všechny vlasy. Byl by schopný zničit cokoliv, co by se mu postavilo do cesty stát se hrdinou; ale jen tak změnit ustanovení nejde.
,,Vypadni."
Ejiriou se zmateně podíval na kamaráda.
,,BĚŽ, než to bude HORŠÍ."
Kirishima doslova utekl.

Bakugo plakal. Po tak strašně dlouhé době! Jakmile si to uvědomil, znovu se naštval a vše začalo nanovo. Exploze, ničení, řvaní. Jeho rodiče byli zticha.
,,Tohle jim nedaruju..." zlověstně zašeptal. Schoval se v rohu pokoje a kašlal na všechno. Potřeboval se uklidnit. Utřídit myšlenky.
Ještě má dva měsíce. Třeba mezitím změní názor! Ach ano! Nějak je donutí! Určitě! Zjistí, že to byl sakra blbej nápad! Ano...
Bylo mu líto, že Kirishimu vyděsil, ale nechtěl, aby někdo viděl jeho běsnění. Obzvlášť ne on. Nechtěl, aby se ho ten zrzek bál.
Bakugo si něco uvědomil. Jemu bylo smutno při myšlence, že opustí UA. Sakra smutno.
Pokud se nijak to rozhodnutí omezení ničivých quirků nezmění, nebude už mít šanci být hrdina, tudíž buď ho vyhodí, nebo se stane hrdina bez quirku, a to shledával nemožným. Vždyť i ten bastard Deku nějaký quirk dostal!
Ať už měl Katsuki v hlavě sebevětší nepořádek, jedna myšlenka zářila jasně jako slunce na obloze:
Ty dva měsíce budou ty sakra nejlepší měsíce, co kdy na UA kdo zažil!

(Zdravím! Jak moc trapný to je? 😂)

BOOM, BITCH! [BNHA] \:kiribaku:/Kde žijí příběhy. Začni objevovat