Pov rein
Ik stap op me fiets en denk waar ze kan zijn ik fiets een stukje en denk dan ' HET MEERTJE IN HET PARK ' daar zit ze vaak als ze het moeilijk heeft of niet lekker in der vel zit zo snel als ik kan fiets ik richting het park ondertussen kom ik een paar mainiacs tegen " omg rein mogen we een foto? " " Wacht hier ik ben zo terug volg me alsjeblieft niet ik kom echt! " als ik in het park aankom zie ik der zitten ze zit in elkaar gedoken in het gras ik ga naast der zitten en zeg zacht " nicole.. " ze kijkt op der ogen zijn helemaal rood en betraand " rein ga alsjeblieft weg " zegt ze " misschien ben ik niet goed genoeg voor je vind je me te lelijk of te jaloers het is misschien beter zo dan kan jij je volkomen richten op die andere 1000e mooie meisjes.. " snikt nicole " nicole luister jij bent het mooiste meisje dat ik heb gezien dat je een beetje jaloers bent begrijp ik maar dat mag onze relatie niet verpesten ik vind die 1000e meisjes heel aardig maar dat zijn me fans in hou van jou anders dan van me fans ik had esmee me telefoon gegeven voor me nummer dat ze dit zou doen had ik nooit verwacht " zeg ik. Nicole kijkt op en zegt " rein meen je dit? " " Ik zal nooit liegen tegen jou als ik ergens mee zit zal ik het je eerlijk vertellen en dat beloof ik je " ik knuffel haar en zo zitten we een tijdje " wil je mee lopen er staan daar een paar mainiacs voor een foto " vraag ik aan nicole " is goed " antwoord ze , ze drukt der lippen op die van mij en pakt dan me hand.
Nicole en rein lopen samen richting de mainiacs als ze rein zien beginnen ze te gillen er komen ook een paar mainiacs naar nicole toe " jij bent toch rein's vriendin? " vragen ze " ja dat ben ik " antwoord nicole " je bent echt een heel mooi meisje en jullie passen goed bij elkaar jullie moeten echt de relatie niet laten verpesten " zegt 1 van de meisjes " wow dat is echt het liefste wat ik ooit heb gehoord mag ik je een knuffel geven? " vraagt nicole " natuurlijk " lacht het meisje lief. na zo een 20 minuten lopen de meisjes door " ojaa rein wil je ons volgen? " " Tuurlijk zal ik dat gelijk maar doen? " vraagt rein " ja alsjeblieft " zeggen ze. Ze zeggen hun twitter namen en rein volgt ze " done girls " zegt rein en geeft ze nog een knuffel dan lopen rein en nicole door. " rein je heb ook echt hele lieve fans " zegt nicole " ze moeten gewoon nog een beetje aan je wennen maar dat komt wel goed lieverd " antwoord rein.
* VOLGENDE OCHTEND *
" Wakker worden nicol " roept haar moeder " ik kom " zegt nicole ze stapt in haar pantoffels en loopt de trap af ze smeert een broodje en drinkt een kopje thee na zo een 20 minuten gaat ze weer naar boven om zich aan te kleden
Pov nicole
Vandaag krijgen we de kampgroepjes te horen ook voor in de tenten ik ben benieuwd.
Nicole fietst naar de brug yasmara staat er al en samen fietsen ze naar school net op tijd want als ze hun fiets hebben weg gezet gaat de bel " oke ga allemaal even zitten dan ga ik de indeling van de groepjes bekend maken " zegt de docent " oke groepje 1 : nicole yasmara rein mike en esmee " " NEE " roept nicole heel hard door de klas.
---------
15 lezers is part 4
xxx K.
YOU ARE READING
brOKen
FanfictionHey ik ben nicole ik ben 15 jaar oud en al een tijdje samen met Rein hij zit sinds kort in een boyband. Cheyenne is me beste vriendin ik heb haar leren kennen door Daan die ook deel uit maakt van de boyband. De relaties gaan sinds ze in een boyband...