2. Bölüm

90 10 0
                                    

bbaekx:Görüşmeyeli nasılsın? Biraz beynini toplayabildin mi?

Yerlerden şaldldösldölslsösl...

chanpk:Baya komiksin ya. Görüşmeyeli aklına yeni sorular geldi herhalde.

bbaekx:Aynen öyle oldu ve şimdi sana sormak istiyorum. Hazır mısın chanpk?

chanpk:Korkuyorum. Sanırım hazır değilim;(

bbaekx:Soruyooooruumm. Vampir ile kurt evlenirse çocukları kumpir mi olur?

chanpk:Şu anda sorgusuz sualsiz bu ortamdan kendimi kovmak istiyorum.

bbaekx:Hadi ya. Bu sefer baya kötü di mi?

chanpk:Evet sıçmık gibi. Onun için seyirci joker hakkımı kullanmak istiyorum.

bbaekx:Çen büyüdün de bana espri mi yapıyoçun?

chanpk:Bence senin beyninin de yerlerden toplanmaya ihtiyacı var. Hadi gidelim toplayalım.

bbaekx:Benimle dalga geçme. Dünki konuşmamızda sana bir şey anlatacağım diye kendimden geçtim. Sen hala bana"hadğ gelğ beynimğiziğ topğlayğlım"diyorsun.
UÇARIM SANA!!!

chanpk:Sht! Sht! Sakin ol. Sinirlerine hakim ol.
Sht! Sht! Sakin ol sinirlerine hakim ol.

bbaekx:Hangi şarkıydı bu ya?

chanpk:Bilmem ki. Ortama uygun diye söyleyeyim dedim.

bbaekx:Aferin yavrum. Bana benzemeye başladın.

chanpk:Acilen ülkeyi terk etmem lazım. Konuşamazsak boşver tamam mı? Yakışıklı çocuksun bu sitelere kalma. Dünyaya açıl. Tamam mı?

bbaekx:Noldu bir anda ya? Ne güzel konuşuyorduk. Cidden gidersen üzülürüm. Şimdiden bütün arkadaşlarıma taş gibi bir çocukla konuşuyorum dedim. BENİ BIRAKMA LÜTFENN!!

chanpk:Noldu biliyor musun? Sen bana dedin ki "bana benzemeye başladın".

bbaekx:Eee. Ne var bunda?

chanpk:Sadece düşünür müsün? Benden sonra insanlar yavaş yavaş sana benzemeye başlayacak. Başlarda anlaşılamaycak etkisi ama sonradan ortaya çıkacak.

bbaekx:Yani...

chanpk:Diyorum ki ülkenin IQ seviyesi eksilere düşecek herkes sana benzerse. Anladın mı?
Bu arada iltifat için teşekkürler. Taş gibi falan. Yalan da değil gerçi öyleyim de neysem;)

bbaekx:Kendimi kötü hissettim. Ya da hissetmedim. Aslında hem hissettim hem hissettmedim. Neyse onu bunu boşver de sen bana arkadaşlarından bahsettin mi??

chanpk:Yoo. Bahsetmeli miydim? Altıüstü bir gay tanışma sitesi ve biz tanışmak dışında her şeyi yapıyoruz. Haklı değil miyim??

bbaekx:Ben bahsetmişsindir diye düşünmüştüm aslında. Ama çok haklısın bu sadece boktan bir "gay" tanışma sitesi. Ne bekliyordum ki??

chanpk:Şu an trip mi yiyorum bana mı öyle geliyor?

bbaekx:Trip yeme Chanyeol. Bok ye tamam mı? Daha aromalı hem de damak tadı bırakır. Sonra hazımsızlık çek de acıdan öl.

chanpk:Oha öldürdün 2 dakikada. Ayrıca trip değil de ne bu yani?

bbaekx:Pirt o. Trip değil.

chanpk:O ne kız??

bbaekx:Tripin tersi. Yani ne trip ne de değil. Harfleri aynı ama tam tersiler. Orada gayet edebi bir şekilde anlattım. Şey gibi "elif" bir isim, tersi "file" iki anlamlı kelime ama anlamları birbirine benzemiyor. Benim ki de 1'i anlamlı diğeri anlamsız 2 kelime. Ama yazılışları benz- neyse ya zaten anlamayacaksın. Ellerimi yordum boşuna.

chanpk:Anlamadım.

bbaekx:Şaşırmadım


Bu neden böyle bir kitap oldu? Hiçbir şekilde bilmiyorum ve aklıma ne gelirse yazıyorum. Bir de espriler için çok özür dilerim. Tamamen beyninizi kulaklarınızdan akıtıyorum ama kitabın konusu bu. Neysemmm hepinizi öpüyorum. Muuahhh...

Question||ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin