Opět přidávám písničku pro efekt ❤
Frostiron
Všude svítila růžová a červená, všechny páry byly spolu a užívaly si tento svátek lásky, no kdo by to byl řekl, že už byl Valentýn, téměř rok po Lokiho útoku na Zemi.
Bohužel, ne u všech to bylo jako z pohádky, a tak se často stávalo, že se páry, i na ten Valentýn, rozcházely, ale to jsou jiné příběhy... Ten náš se odehrává skoro uprostřed New Yorku, kde se nacházela slavná věž, Stark Tower. Zde už nějakou dobu Avengers bydleli společně s Lokim, který necelý měsíc po útoku byl poslán na Zemi, aby konal dobro jakožto Avenger, a aby se alespoň částečně napravil... to ovšem Všeotec nevěděl, že soužití s Avengers na jeho adoptovaném synovi změní mnoho věcí...
Loki a Tony v sobě našli zalíbení a už po necelém měsíci ti dva spolu měli intimní vztah. Tajili to dlouho, báli se, že se ostatním zhnusí, že to nepochopí... a tak po necelé čtyři měsíce o jejich vztahu věděl pouze Jarvis.
Jak se to tom ostatní obyvatelé Stark Tower dozvěděli? Na to je vcelku jednoduchá odpověď...
flashback
Loki seděl na gauči a četl si nějakou knížku, kterou dostal od Natashy, je zvláštní, že taková žena jakou Natasha byla, čte Letopisy Narnie. Ale Lokimu se tato série knížek opravdu zalíbila, bylo to vcelku slušně psané a on rád kritizoval filmy dělané podle knižní podoby a naopak. Mimoděk, on a Natasha se stali dobrými přáteli a vynikajícími partnery v boji. Loki něco naučil ji a ona na oplátku něco zase jeho, ale s Tonym si Loki rozuměl přeci jen o dost víc... Oba měli velký zápal pro vědu a vynalézání, zkoumání nepoznaného. Oba měli hroznou minulost, která je poznamenala. Byli si podobní v mnoha ohledech a samozřejmě to byli oba velcí egoisté a pěkně tvrdohlavé osoby. Loki dokonce Tonyho začal učit magii, nejprve nakreslit runu a poté jí donutit, aby například hořela. Ze začátku to Tonymu moc nešlo, ale když dovolil, aby Yggdrasil jeho nitro pročistil a dovolil magii, aby vnikla i do jeho těla, už to šlo samo a Tony po několika dnech byl schopný založit požár, vyvolat tornádo, pozvednou kouli vody a nebo nechat vyrůst květinu. Živly byly jen základním druhem magie, ale i to na Midgarďana byl velký pokrok.
Dnes Tony Jarvisovy zařizoval nové aktualizace a další vylepšení, a tak něco montoval v dílně. Loki sice obyčejně Tonymu pomáhal, nebo se jen díval, ale nějak se začetl do prvního dílu Narnie a nechtělo se mu vstávat z vyhřátého místečka v rohu gauče, nohy na stole, v pohodlném zeleném tričku a v černých volných teplácích bez nějaké pokrývky holích chodidel, ležel rozvalený na gauči a užíval si příjemné teplo ve společném patře.
Po hodině Tony nechal Jarvise, aby se svými novými vychytávkami seznámil a odešel do sprchy se umýt a navonět. Z koupelny vyšel bez trička, které držel v ruce, jen v pohodlných šedých teplácích. Bozky vyšel těch pár schůdku, které jeho a Lokiho patro dělily od společného patra a došel do obýváku, kde počkal než si ho jeho přítel všimne.
Ten se usmál, odložil dočtenou knihu, shodil nohy ze stolu a otočil se na svého milence se zářivým úsměvem. Tony došel k Lokimu a sedl si mu na klín. Úsměv mu opětoval, mrštnýma rukama doputoval k onyxovým vlasům, triko někam zahodil v půli cesty ke gauči, a jemně je začal pročesávat a namotávat si je různě na prsty. Loki dal Tonymu ruce na boky a zadíval se mu hluboko do očí, ani jeden nevěděli co je to láska, nikdy nebyli milovaní, a ani jim to v životě nechybělo... do doby než se potkali. To co se oběma odráželo v očích, mluvilo jasně.
ČTEŠ
Avengers Oneshorts
FanfictionPřevážně tu najdete Frostiron jednodílovky ( důvod je jednoduchý, ten ship miluju ❤️) ale budu se snažit psát i o jiných shipech. také když vás napadne nějaký dobrý nápad na jednodílovku můžete mi ho napsat, popřípadě jaký ship by jste v té jednodíl...