Berontottam, és elkezdtem mesélni..
-Megölöm.-pattant fel Mike.
-Miért, mert rájött az igazságra?-kérdeztem keresztbe tett karral.
-Mí? Ugye te ezt nem hiszed el?-kérdezte meglepõdve.
-Bizonyitéka van, és míg ez nem tisztázódik, jobb lenne távol maradnunk egymástól.
-Hanna, ez nem fair. Matt csak össze akar titeket ugrasztani!-szólalt meg Márk.
-Akkor nagyon ért hozzá. Mert, sikerült neki.-kaptam fel a cuccom és elindultam. Út közben felhívtam az egyetlen embert akire számíthattam.
-Szia.-hangjából érezni lehetett a meglepõdöttséget.
-Szia. Nincs hol lennem. Õrültnek tartanak.-mondtam ki az igazságot.
-Cukrászda. 5 perc és ott vagyok. Sajnálom ha nem...
-Ha nem mondod el, még mindig Mike játékszere lennék, Matt.-modtam.
-Sietek.-szólt vissza.
Leraktam.
Matt segít, elmagyarázza a dolgokat. Otthon mindenki társult a Mike fan klubbhoz, úgyhogy muszály valaki mással beszélnem.
Miközben odaértem, gondolkoztam, hogy helyesen teszem-e. Megbízhatok-e benne. De valamilyen érthetetlen okból kifolyólag, hittem neki. Hittem, hogy Mike nem ártatlan.
-Köszönöm, hogy eljöttél.-öleltem meg Matt-et, aki meglepõdött, tekintve, hogy alig 5 órája egy fél kanál vízben meg tudtam volna fullasztani.
-Ohh, nincs mit. Eléggé felkavarhatott valami, ha ölelgetsz.-mondta kérdõn.
-Mindenki a Mike fanklubbhoz társult. De egyre inkább nem bízom benne.-aggodalmaskodtam.
-Gondoltam, hogy nem lesz egyszerû. Segítek amiben csak tudok.-ajánlotta fel.
-Figyel, tudom, hogy ez nagy kérés, de semmi kedvem hazamenni estére..-kezdtem el.
-Alhatsz nálunk. De szigorúan külön szobában, ha az õrült fanklubb meglátogat.
-Köszönöm.-néztem rá hálásan.
-Na akkor menjünk.-pattan fel, nekem pedig megszólalt a telefonom.
"I want my kisses back from you,
I'm takin' all my kisses back from you,
And every breath you held on to"
-hangzott a csengőhangom. Mikor megtaláltam a telefonomat a táskában egy gyors mozdulattal, kinyomtam a hívást.
-Jó zene.-mondta Matt.-passzol a történésekhez.-nevetett fel.
-Aha. Hazafelé állítottam be.- sütöttem le a szemem.
-Honnan hazafelé?-kérdezte vigyorogva.
-A cukrászdából, ma.-tettem hozzá.
-Köszönöm, hogy, hiszel nekem. Nem bánod meg.-nézett a szemembe.
-Remélem.-mondtam halkan, ugyanis megérkeztünk.
A ház üres volt, és hatalmas. Mint egy kastély. Hatalmas füves kert, nagy medence, 3 emeletes modern stílusú ház. Matt körbevezetése és mesélése alapján, egyedül él itt, a szülei adták neki a suli miatt. Kanadában élnek, a munka miatt. Magyarázta Matt.
Az elsõ emeleten van a konyha és a szauna, és még egy nappali is. A másodikon volt 2 hálószoba egy fürdõvel és még egy társalgó, a harmadikon pedig megint 2 háló külön fürdővel.
A harmadik emeleten lévõ szobát választottam, Matt pedig a mellettem lévõt.
Mivel még kora volt az este, leültünk UNO-zni.
9x vertem el Mattet, mire a 10.-et, kisebb nagyobb csalásokkal megnyerte. Utána Matt adott nekem pizsamát és tisztasági felszerelést, mivel, hogy azt elfelejtettem.
Letusoltam, és el is aludtam a tágas, igazán tumbl-is szobában.
Sziasztok. És itt van az új rész most. ismét felteszem a kérdést, amit pár résszel ezelõtt is feltettem. Miketeam vagy Matt-team? Ugye, hogy már nem egyértelmû, legalábbis szerintem..
VOCÊ ESTÁ LENDO
S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)
RomanceRosszfiúk. Megváltozhatnak? Szerethetnek valakit őszintén? Vagy hazugságok hálójában ragadnak? Képtelenség...