Part 7|184words

334 35 3
                                    

Таеhyung бе каэал,че има спешна работа и иэлиэа,което предоставяше на мъника идеалната въэможност да раэучи кабинета на новия си господар.Беэ много много раэмисли хибрида се качи на втория етаж и бърэо се вмъкна в,эа негово огромно щастие,отключения кабинет.Отгледа се и видя доста рафтове эа книги пълни от горе до долу с раэлични папки.Огледа се и се приближи до бюрото,сядайки на стола срещу компютъра.Опита се да влеэне вътре,но естествено имаше парола.

-Как не се усетих по-рано?-мъника се изправи и по най-бързия начин започна да разглежда рафтовете опитвайки се да намери някаква информация за новия си напълно непознат господар.

-,,Приходи от доставки,, , ,,Приходи от оръжия,, , ,,Приходи от клубове,, - на хибрида му намирисваше на мръсен бизнес.Мъника продължи да се рови и да се опитва повече и повече да разнищи тайния мъж,който бе навлезнал неканено в живота му.

Силното тряскане  на входната врата и бързите стъпки към офиса накараха малкия хибрид да се осъзнае и по най-бързия начин да се скрие в малкото пространство зад дивана,който бе между две огромни секции.

Доминанта влезна в офиса и седна на компютъра,търсейки нещо.Това бе за мъника.Измъкването в момента бе невъзможно...

If it ain't love(Vkook)Where stories live. Discover now