Ziua Cristinei...

1K 47 4
                                    

       Joi

Eram la scoala si vorbeam cu Vlad, Cristi, Adelina si Claudia in timp ce Cristina veni la noi si spuse:

Cr:Vineri seara la ora 18:30 toti va trebui sa veniti la mine acasa.Dau o petrecere de ziua mea!
Ad:Dar ziua ta e abia saptamana viitoare.
Cr:M-am decis sa o fac mai devreme...Chiar nu mai am rabdare si toti va trebui sa veniti...Mai ales tu, Cristi!

Cristi isi dadu ochii peste cap. De cam 3 zile Cristi si-a dat seama ca (,) Cristina il place deoarece ea a inceput sa se dea din ce in ce mai mult pe langa el.

    Acasa

  Cristi m-a adus pana acasa pentru ca trebuia sa discute ceva cu fratele meu.In timp ce il asteptam Cristi a hotarat sa filmam impreuna un challenge.

      A doua zi/la petrecerea Cristinei

  Datorita privirilor a mai multor baieti atintite spre mine, Cristi ma lua de mana.Intr-un final o gasisem si pe Cristina.Am putut sa observ cum se intristatse cand a vazut ca il tin pe Cristi de mana.In momentul ala mi-am "retras" mana.

Cr:Ce ziceti de un joc?
Ad:Ce joc?
Cr:Ne vom aseza intr-un cerc si vom pune o sticla la mijloc.Vom invarti sticla, iar persoanele care se afla la capetele sticlei vor primi cate o provocare.
C:Nu suna rau!

    Am inceput jocul.Am putut sa observ cum Cristina a incercat sa se puna fata-n fata cu Cristi si a cam reusit.
   Dupa sute de provocari Cristi pica cu Cristina:

Cr:Cine e da provocarea?

   O fata de langa mine pe care nu o cunosteam a zis:

X:Voi doi va trebui sa stati inchisi in dormitor o jumatate de ora.

    Cand am auzit am inlemnit.De ce imi faceam atatea griji?M-am uitat la Cristi care ii zambea Cristinei.
   Cristi se ridica si o lua de mana pe Cristina, iar apoi urcand impreuna pe scari.
   Eu m-am ridicat si m-am indreptat spre baie.Aveam ochii rosii.Imi venea sa plang.Totusi nu puteam plange dupa el...Nici macar nu avem o relatie.Mi-am dat cu apa pe fata si ma priveam in oglinda.Am inceput sa plang.

   Dupa ce m-am linistit putin am iesit din baie si m-am facut nevazuta spre casa.Nu mai aveam chef de nimic.Nu mai voiam sa aud de ei.

     Cristi POV

  Am intrat in dormitor si Cristina s-a asezat in pat.

Cr:Si..Ce vrei sa facem?*spune zambind*
E:Sa vorbim!
Cr:Sa vorbim?
E:Dar tu ce credeai ca vom face?

   Cristina se uita ciudat la mine si spuse oarecum dezamagita:

Cr:Ce vrei sa vorbim?
E:Asculta, stiu ca ma placi.
Cr:Asa .*spune entuziazmata*
E:Dar eu am sentimente pentru altcineva.Am zis ca e mai bine sa iti spun decat sa iti fac sperante.

   Cristina se ridica si pleca trantind usa.
   Cand m-am intors in sufragerie Amira nu mai era.Mi-am luat lucrurile si am plecat la Amira acasa.

       Amira POV

  Ma plimb pe malul marii si ma gandesc la Cristi.Se pare ca planul Cristinei a reusit adica...Cred ca asta era planul ei, sa ne indeparteze pe noi.Aud pe cineva care ma striga:

X:Ami!

    Ma intorc si il vad pe....
   

Dusmani din iubire| F.F. Cristi MNT|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum