chanpk:Hala bana pirtli misin??
Yani öyle demek istememiştim baek. Gerçekten istemeden parmaklarım yazdı. Hem sırf sen üzülme diye en yakın arkadaşıma senden bahsettim.bbaekx:Cidden mi? Gerçekten bahsettin mi?? Ne dedin? O ne dedi? Haadi anlat banağ.
chanpk:İşte dedim ki biriyle konuşuyorum gay tanışma sitesinden ama ilişki düşünmüyorum dedim. O da dedi ki "tamam".
bbaekx:Bu kadar mı?
chanpk:Daha ne olacak baek. Birine söylememi söyledin ben de söyledim.
bbaekx:SEN CİDDEN MALSIN TAMAM MI?
chanpk:Yine ne yaptım ya? Bir şey yapmamı söylüyorsun ardından yapınca kızıyorsun. Seni anlamıyorum bana biraz yardımcı ol.
bbaekx:Şu an senin arkadaşının gözünde neyim biliyor musun? İlişki peşinde olan ve seni kendime ayarlamaya çalışan bir sülük. Ama sen bunu da anlamadın her zamanki gibi.
chanpk:Yalnız sinirleniyorsun bana vurduruyorsun. Ne yapmam lazım sana kendimi sevdirmek için?
bbaekx:Bir şey yapmana gerek yok. Ben insanları çıkarları doğrultusunda sevmem. Hani beni yanlış tanıdıysan...
chanpk:Bence aramız daha da bozulmadan eski halimizdeki gibi konuşalım. Yoksa gerçekten kalbimiz kırılacak.
bbaekx:Tamam, öyle yapalım.
chanpk:Sorun var mı??
bbaekx:Tabi kii her zaman;) Bu konuda rahat olabilirsin çünkü bende sorular tükenmez.
chanpk:Sor bakalım bekliyorum.
bbaekx:Soruyorumm. Tüp bebek daha mı az yakar??
chanpk:Ağğğğğ. Bu kumpirden de berbattı. Sence??
bbaekx:Evet. Alışmaya başladığını düşündüğüm zaman dozunu arttırıyorum ki bağışılık oluşsun. Yoksa benim sorularımla hayatta kalamazsın sösmdkdldmfm.
chanpk:Senin sorularınla hayatta kalmak bir adada yalnız kalmakla eşdeğer. Çok üzgünüm ama gerçekler.
bbaekx:Gerçekler her zaman acıtır. Üzücü ama napalım...
chanpk:Bugün çok kederlisin ciddiyim. Önceden yazdıklarına anırırdım ama şimdi gülesim gelmiyor. Sen üzgünsün diye ben de mutlu olamıyorum. Neyin var? Bana anlatabilirsin.
bbaekx:Aslında sadece beni değil bütün dünyayı ilgilendiren bir sorun. Tanışma sitelerinin sadece cinsel içerikli olmasını engellemek için böyle garip sorularla mesajlaşmaları başlatıyorum. Ama insanlar yine de benliklerinden vazgeçmiyorlar. Bu çok üzücü.
Ve sonucu da böyle oluyor. Anladın mı? Ben böyle olmasını istemiyorum. Düzgün bir şekilde, insan gibi konuşmak istiyorum. Belki sana çocukça gelebilir ama böyleyim işte.
chanpk:Anladım ve sen gerçekten şu anda dünyanın en haklı isyanını ediyorsun. Ama insanları değiştiremeyiz. Onun için sen başkalarına yazmayı bırak ve sadece benimle konuş. Tamam mı??
bbaekx:Tamamdır:) beni dinlediğin için tşk.
chanpk:Her zaman. Canın sıkıldığında yaz bana ama sakın uyurken falan yazma söverim sana. Sonra da sana sövdüğüm için üzülürüm. Sen de üzülürsün. Ardından bana pirt atarsın. Yanlış mıyım??
bbaekx:Sanırım ilk defa doğrusun.
chanpk:İlk mi??
bbaekx:He hemm...
*
*
*
*
*
*
Bu bölümde de kederli Baekhyun için yakıyoruz 🚬ldldkdldldödos. Neyse bu bölüm beyninizi acıtmadığım için mutluyum onun için kendimi alkışlıyorum ve okumalarızın devamını diliyorum. Hepinizi love muuahh💋