~Νάταλι~
Σήμερα ξύπνησα μέσα στην όρεξη.
Για πρώτη φορά στα χρονικά.Έχω συνέχεια ένα ηλίθιο χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο μου.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου κατευθείαν. Και ανυπομονούσα να πάω σχολείο.
Για να την δωω
Περάσαμε πολύ ωραία χτες.
Η ώρα κύλησε πολύ γρήγορα μαζί της.Είναι πολύ ενδιαφέρον άτομο.
Είναι καλυτεχνικής φύσης.
Παίζει αρκετά μουσικά όργανα.Γενικά μου βγάζει μία συμπάθεια..σε τεράστιο βαθμό!
Έχω καιρό να νοιώσω έτσι για κάποιον.. βασικά δε νομίζω να μου το έχει βγάλει κανένας άλλος.Δε διάβασα καθόλου για σήμερα. Δε πρόλαβα. Εξαιτίας της.
Το καλό που της θέλω, να κάτσουμε μαζί σήμερα στο τεστ του Κ.Π.Α. και να με αφήσει να αντιγράψω..Έβαλα κάτι απλό πάνω μου και κατέβηκα για τον πρωινό μου καφέ.
Δεν ήταν κανείς στο σπίτι.
Οι γονείς μου είχαν πάει στις δουλειές τους και ο αδερφός μου είχε φύγει ήδη για το σχολείο.Ήπια τον καφέ μου μαζί με ένα τοστ, έβαλα ακουστικά στα αυτιά μου και βγήκα στην αυλή.Χαιρέτησα τον Ιγκόρ (ο σκύλος μου) και έφυγα τρέχοντας για το σχολείο.
Είχα αργήσει να ξεκινήσω.Έφτασα στο σχολείο 2 λεπτά αφού είχε χτυπήσει το κουδούνι.
Έτρεξα γρήγορα προς το Γ'2 γιατί είχα μαζί με την Αλίκη πρώτη ώρα.
Έφτασα έξω από τη πόρτα της τάξης. Πήρα μια βαθιά ανάσα και χτύπησα την πόρτα..Καθηγητής| Περάστε.
Ν| Εε.. συγνώμη μπορώ να περάσω?
Εντόπισα την Αλίκη κατευθείαν. Είχε κουκουλώθει σαν να κοιμόταν πάνω στο θρανίο. Καθόταν μόνη. ΕΥΤΥΧΏΣ!
Καθ|Ναι φυσικά Νάταλι.
Μόλις ο καθηγητής είπε το όνομα μου η Αλίκη πετάχτηκε κατευθείαν.
Άρχισα να περπατάω προς το μέρος της. Με κοιτούσε με απορία.
Κάθησα δίπλα της χωρίς να την ρωτήσω.Ν| Καλημέρα
Ψιθύρισα κλείνοντας της το μάτι.
Α| Εε... καλημέρα
Ν| Τι έπαθες καλέ? Δε θα σε φάω.
Α| Χεχεχεχε
Ο καθηγητής μας έδωσε τα τεστ.
Δεν είχα ιδέα τι έλεγε το χαρτί που μας μοίρασε.
Κοίταξα την Αλίκη. Ήξερε τι έγραφε.
Εγώ? Δεν είχα γράψει απολύτως τίποτα.
YOU ARE READING
My new beautiful life with you
Short StoryΠλέον είχαν βγει τα αστέρια. Στην πόλη γενικά είναι δύσκολο να δεις τα αστέρια γιατί έχει φως από τους δρόμους. Αλλά αυτή τη φορά είναι διαφορετικά. Όλα τα αστέρια φωτίζουν, με την υπερηφάνεια ότι κάποιος κάθεται και τα θαυμάζει. Από χαμηλά..Από κάπ...