MATT SZEMSZÖGE
-Megmasszírozzalak? -mosolyogtam rá. Nem válaszolt csak bólintott. -Akkor fordulj meg.
Engedelmesen a hátáról átfordult a hasára, fölé tornyosultam és ráültem derekára hogy megtudjam masszírozni jól a hátát.
-Így kényelmes? -kérdezem lehajolva füléhez.
-I-Igen. -nyöszörög súlyom alatt.
Elkezdtem hátát masszírozni, aztán a vállát, majd lába felé haladva azt is megnyomkodtam. Visszatértem hátához, mert tele voltak csomókkal. Ahogy hozzáfogtam kimasszírozni a csomókat, nagy nyögések hagyták el száját.
Amikor a haza költözésem napján megláttam már akkor láttam, hogy minden más. Nem tudtam pontosan mitől csak, hogy valami megváltozott. Azt viszont nem is gondoltam volna, hogy ez fog történni. Ezzel a lendülettel le is szálltam hátáról nehogy észre vegye zavaromat.
-Mi történt? -kérdezte értetlen fejjel.
-S-semmi csak...csak elfáradtam. -Próbáltam kitalálni valami kifogást.
Nem nagyon jött be... Ő is felkelt az ágyról és odajött hozzám. Én egyből távolodni kezdtem ezért leültem az ágyra, megint jött utánam és megállt előttem. Így felém tornyosodott.
-Azt hiszed nem látok át a hazugságaidon? -hajolt fölém mosolyogva.
-É-Én nem hazudtam. -próbáltam menteni a menthetőt. Imádkoztam, hogy ne vegye észre, de egyszerűen lehetetlen. És igen, ott van a döbbenet az arcán.
-Miért nem mondod el mi van?
-Mert nincs semmi. -látszott az arcán, hogy nem hisz nekem. Zavarta, hogy nem mondom el.
-Nem hiszek neked. Ki fogom szedni belőled.
-Mondom, hogy nincs semmi.
De már meg sem hallotta azt, amit mondani akartam és egyből a büntetésemre tért.
Van egy hang. Egy bizonyos hang, amit nagyon utálok. Csodálkozom, hogy még emlékszik rá. Beka most arra készült, ezért közelebb jött, már indult volna a fülemhez, de megszólaltam.
-Tudod... rég volt már mikor utoljára meg akartál büntetni. Nagyon régen voltunk így együtt.
-Igen... nagyon régen... Hiányoztál.
Elkezdett közelebb hajolni hozzám, azt hittem folytatja büntetésem, de nem. Nem a fülemhez hajolt hanem közvetlen elém. Orrunk összeért.
-Te is hiányoztál. -lihegtem arcába.
-Többet ne távolodjunk el ennyire egymástól. Soha.
-Soha többet.
A pillanat hevében olyat éreztem, amit nem kellet volna. És ugyan ezt láttam Beka szemében is. Már épp készültem valamire, amit nem szabadna megtennem, amikor anya egyszer csak benyitott. Hirtelen mind a ketten az ajtó felé kaptuk tekintetünket, de arcunk között a távolság nem változott. Ahogy láttam a szüleink lesokkolt arcát, hogy mi a fenét csinálunk, teljesen lefagytam.. Pont rossz volt az időzítés.
APA SZEMSZÖGE
Éppen a feleségemmel tartottam a gyerekek szobája felé a páros masszázs után. Sokkal jobban érzem magam, remélem a gyerekek is jól szórakoztak.
Mikor benyitottunk egyszerűen ledöbbentem. Mary teljesen lefagyott..
-Itt mégis mi történik? -kérdezte Mary kissé felemelt hanggal.
YOU ARE READING
Feladom!
RomanceRebeka a családi nyaralás után teljesen összezavarodik. Nem érti az érzéseit. Nem tudja mi miatt változott meg minden ennyire közte és a testvére, Matt között. Rengeteg kalandon és megrázkódtatáson kell keresztül menniük. Közben olyanokat tudnak me...