Αποκάλυψη

9 4 0
                                    

J:........Α-αυτοι είναι......
E:Μα πως;;;
J:Γρήγορα πηγενε φώναξε τα παιδιά.....τρέχα....
Έφυγα τρέχοντας και βγήκα στον δρόμο....δεν ήξερα που ήτανε και έτσι ξεκήνησα να τους παίρνω έναν έναν τηλέφωνο μεχρι που απάντησε η Αννα.....επιτέλους...
Α:Γειαααα!!!Βρήκατε τίποτα;;;
Ε:Ν-ναι...
Α:Τι;
Ε:Τα πάντα......παρατήστε τις σοκολάτες σας και ΕΛΑΤΕΕΕΕ
Jk:Μα εχω πιει μόνο την μιση....
Ε:Καλά τόσο πολυ φώναξα;;;
Α:Εεεε....ναι
Ε:Τελος πάντων ελάτε
Α:Οκ οκ ερχόμαστε....
Εγω μόλις έκλεισα το τηλέφωνο γύρησα να μπω στην βιβλιοθήκη αλλα οι υπολυποι ηταν ηδη πισω μου....
Ε:Μα καλά που ήσασταν;;
Α:Δεν εχει σημασία....
V:Καντε στην ακρη να περάσει ο worldwide handsome
*ο Jungkook πνήγηκε με την σοκολατα που επινε*
Ε:Προσοχή μη σκίσεις κανένα καλσόν.....
V:Μάλιστα
Jm:Σταματήστε και ελάτε μέσα επιτέλουυυυυυυυυυς
Ν:Παναγιά μου....
Ε:Εχει δίκιο ελάτε
Μπήκαμε μέσα τρέχοντας και είδαμε έναν Jimin να βαριανασαίνει απο την προηγούμενη τσιρίδα και να ανεμίζει ενα βιβλίο σαν σημαία.Το ακούμπησε πάνω σε ενα τραπέζι εκεί κοντά και μαζευτήκαμε ολοι απο πάνω του.....
Rm:Αχαααα....
Y:Ε και;Το βρήκατε δεν μπορείτε να κάνετε κάτι ώμως....
(Σε αυτό είχε και ένα δίκιο!)
Γ:Ο Yoongi εχει δίκιο.....δεν μπορείτε να κάνετε κάτι....
Jm:Οντοος
Ε:Εμείς θα προσπαθήσουμε......
J:Μα δεν γίνεται όπως και να το κάνουμε.....
Rm:Στα γραφεία της Seoul το βρήκαμε αρα στην Seoul θα είναι.......το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να χωριστούμε μισοι απο την μια μεριά τις Seoul και μισοί απο την άλλη και να ψάχνουμε.....
Jk:Πας καλάααα;;;
Α:Δίκιο έχει...
Jh:Εντάξει....πως θα χωριστούμε;
J:Κορίτσια-αγόρια.Ολα τα αγορια απο την μια πλευρά και ολα τα κορίτσια απο την άλλη.
Ν:Εγω δεν συμφωνω
Ε:Ουτε εγω.....
J:Εμείς που συμφωνούμε είμαστε περισσότεροι άρα θα χωριστούμε
Ε:Οκκκ.....
Jm:Λοιπόν πάμε σπίτι φτιάχνουμε βαλίτσες και οι μισοί πάμε δυτικά τις Seoul και οι μισοί ανατολικά.....
(Για να μην σας ζαλίζω)Είμαστε 2 μέρες τώρα σε ενα ξενοδοχείο και περιμενουμε να γίνει κάτι....απο τα αγορια δεν έχουμε νέα και εμείς ψάχνουμε σαν τις παλαβές χωρίς να βρούμε τίποτα......
Ν:Σας τά λεγα εγω να μην χωριστούμε αλλά εσείς δεν με ακούγατε.....
Ε:Αχεμ.....δεν ησουν η μονη.....
Ν:Α ναι και εσυ ελεγες να μην χωριστούμε
Α:Δεν θα κατσουμε να μηλαμε για αυτο....αρκετα με την μεσημεριανη ξεκούραση,παμε να σηνεχίσουμε το ψάξημο....
Ε:Εγω δεν παω πουθενα αν δεν μηλήσω με τον αδελφό μου.....
Γ:Ξέρεις οτι δεν βγάζεις τίποτα έτσι;;;;
Η:Σταματα να πεισμώνεις και πάμε.......
Ε:Καλάααα..........πάμε......αλλά δεν νομίζω να βρούμε τίποτα.......
******************************
Καπου αλλού που ούτε εγω ξερω που είναι..........
??:Φρόντησε να μην βρούνε ίχνη τους.......
??:Θα προσπαθσω....
??:Αααα οχι θα προσπαθήσεις.... θα τα καταφέρεις....αλλιώς θα πεθάνεις.....
??:Μα-μάλιστα......
******************************
Ε:Δεν μπορω αλλοοοοο......
Η:Μη γκρινιαζεις δεν μπορω να σε ακουω.....σορρι κιολας δεν θελω να ακουστώ κακια αλλα εχω πονοκέφαλο.
Ν:Παλι;
Η:Ναι...τελος παντων δεν ειναι αυτο το θεμα....μηλησε καμια με τα αγόρια
Ν:Οχι....μου λείπει ο Jungkook....εχουμε πολλές μέρες να μηλήσουμε.....λες να επαθαν κάτι....αααα δεν θα αντεξω.... κοιταξτε τώρα τι κανατε....με κανατε να αγχωθω....ή πάμε μαζί τους τώρα ή πάω μόνη μου.
Α:Και εμενα μου λείπει ο Jimin.... για την ακείβεια όλοι μου λείπουν αλλά.....
Ε:Αστο καταλάβαμε....και εμένα μου λείπουν όλοι
Γ:Και εμένα μου λείπει ο Suga μούυ τι θα κάνω χωρίς αυτόοοον;;;
Η:Και εμένα μου λείπει ο V.... λοιπόν.....γυρνάμε πίσω;;;
Γ+Ε+Α+Ν:ΝΑΙΙΊΙ
******************************
Jm:Ελα...λίγο μένει και θα τους βρούμε......
V:Δεν μπορω να τις αποφεύγω αλλο....
J:ΘΑ ΠΡΟΤΗΜΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΗ ΡΕ ΒΛΑΚΑ????
V:Μάλλον οχι......
Jm:Εντάξι εγω δεν το πήρα πολυ ψυχοπλακωτικά παντως....αφου ποτε δεν τους είχα γνωρήσει.Ούτε η Βύκη τους γνώρησε ποτέ αρα όλα οκ.
Rm:Jimin,οι αντιδράσεις των κοριτσιών είναι πάντα απράβλεπτες......δεν μπορείς να ξέρεις πώς θα αντιδράσει......
******************************
Ε:ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΊ;;;;;;;;;;;;;
Jm:Πλίζ μη μου βάζεις τις φωνές...δεν σε πήρα τηλέφωνο για αυτό.......
Ε:..........
Jm:...........
Ε:Ελάτε σπίτι.....
Jm:Μα.......
Ε:ΕΛΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΕΙΠΑ!
Jm:Οκ
******************************
??:Φρόντησες να χάσουν τα ίχνη της;
??:Ναι
??:Μπράβο....
??:.....
??:Τώρα θέλω να μην συναντησουν ποτέ τα αγορια τα κοριτσια
??:Μα πως θα το κάνω αυτό;
??:Δεν ξέρω....όλο και κάποιον τρόπο θα βρείς......
??:Μαλιστα.....
******************************
Φτασαμε σπιτι και επηδή τα αγόρια είχαν αργήσει αποφασήσαμε να χορέψουμε.... hip hop....καιιι....ναι η Νίκη έκανε την δασκάλα μας γιατί είναι πολύ καλή στον χορό...........

Καιιι ναι......χορεύαμε μέχρι που ακούστηκε ένας βρόντος και η πόρτα έσπασε........

Love yourelf 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora