13. Poglavlje

3.7K 300 29
                                    

Tangus

Osjećam hladnoću kako se zavlači u svaki kutak mog tijela, cijelo tijelo mi se trese. Ruke i noge su mi vezane lancima za ćeliju i skoro da visim sa stropa, dok su se okovi urezali u moju kožu toliko jako da više ne osjećam bol.

Ćelija je velika i jedina u ovom tamnom podrumu, u kojem primijetim samo velike tamne zidove. Trenutno se još svjetlosti probija kroz malene prozore i sve na meni titra te osjećam da će sunce još malo zaći i da će pun mjesec uskoro sijati na nebu.

Emily. Njeno ime tiho u mojoj glavi odjekne i srce me boli jer ju možda nikad više neću vidjeti.

- Maleni ljubimac je budan! - zarežim dok dižem glavu i pogled mi se sastavi sa smeđim očima. Gledam u njegovo sitno tijelo, njegova smeđa kosa je vlažna dok je pogled pun zlobe okrenut prema meni.

- Ubit ću te! - trgnem lancima, ali osjetim bol koja se ureže još više u moju kožu, glasno zarežim prema njemu te gledam kako mi se osmijehne i podigne elektrošoker.

- Ti si sitna riba, ja želim veću! Želim Frosta! - gledam ga kako ulazi u ćeliju te hoda oko mene.

- Pa počnimo kao i svakog dana!

Ne znam ni koliko dugo sam ovdje, ne znam je li prošlo mjesec ili pak godina mog pakla. Znam i osjećam samo kad je pun mjesec, ali tada se uvijek potrudim ih dovoljno iznervirati da me onesvijeste.

Ne želim njoj stvarati bol jer ako ja spavam ona ništa tu noć ne osjeća.

- Malo si mi distanciran! Sad ću te ja vratiti u stvarnost.

Okrene se prema meni i na gola prsa mi prisloni elektrošoker, struja u velikim bolovima prolazi kroz moje tijelo, toliko jako stisnem zube da ne ispustim glas jer mu nikad neću pružiti zadovoljstvo da me čuje kako patim.

Odmakne se od mene i bol odmah popusti.

- Ajmo životinjo, kako mogu uloviti Frosta ili Demona, još bolje? Slabosti?

Kosa mi pada preko lica pa ne vidi moj osmijeh dok dižem pogled i glasno mu se nasmijem.

- Što tvoj mali ego nije podnio da se Tammy jebe s jednim od mojih!?

Njegovo lice još više pocrveni dok se bijesno okreće te gledam kako stavlja bokser na ruku.

- Aleks, mali slatki Aleks ti si uvjeren da ćeš me slomiti. A ja sam uvjeren da će uskoro stići dan kad ću te s guštom ubiti. Ubit ću te jer si izdao Tammy kad te je najviše trebala.

Njegova ruka zastane te se bijesno okrene prema meni. - A ona nije izdala mene? Dala je da ju ja jebem, a onda je otišla njemu.

- Možda nisi bio dobar jebač.

Vrisak sleti s njegovu usana dok se okreće prema meni i zabija šaku u moj trbuh, bol vrisne u meni dok po ne znam koji put ju zaustavljam u sebi.

- Ajde, mala pičkice najjače što možeš! - lud sam izazivam ga i gledam kako me udara bez prestanka, ali ono što on ne zna da mi je potreban zaborav. Potrebno mi je da ništa ne osjećam.

*****

Emily

Trgnem se s poda i pokušam ustati, ali mamina ruka me spriječava i želi da ostanem dolje.

- Dušo, još si slaba, pala si u nesvijest!

Gledam oko sebe, pogled moje mame je zabrinut, mog tate isto.

- Lulen! - viknem prema njoj jer ju ne vidim i panika napadne moje tijelo dok pokušavam ustati.

- Tu sam, Emily.

Tangus - Završena Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang