Třicátý první díl

230 10 2
                                    


Ahoj novej díl a zase nic moc.. ( překvapivě.. -_-..) No nevím moc co sem psát. Omlouvám se vám za chyby a tak celkově za tu hroznou povídku.. Nemám nějak náladu takže se to odráží v týhle slátanině.. Ještě jednou se omlouvám



Celou noc jsem nespal a usnul až k ránu. Bylo mi snad ještě hůř než včera. Bolelo mě břicho a jediný co mi uvízlo v hlavě bylo to jak Louisovi oči utápím v slzách pořád dokola. ,, Ahoj Leah," vydechnu a tak tak jsem schopný se postavit z postele. ,, Je mi líto, ale dneska to nezvládnu. Liam mě veze do nemocnice. Ozvu se jak to bude. Promiň," vydechnu a se zaťatými zuby se narovnám.

,, Zlato nedělej si starosti. Volal nám Louis. Prý ti není dobře a dáš nám vědět co ti řekne doktor. Myslela jsem, že ti to řekl." Sotva zaslechnu jeho jméno znovu cítím další nával slz.

Slabě si odkašlu než najdu odvahu. ,, Louis ti volal kvůli mě? Říkal ještě něco?" šeptnu nadějně.

Zaslechnu tam další tentokrát mužský povzdych. ,, Harry kámo je mi líto. Liam mu volal co máme dělat. Spal jsi dlouho a pořád jsi kňučel bolestí. Nechtěl jsi se probrat. Fakt jsme se báli a Louis říkal ať mu zavoláme kdyby jsme potřebovali pomoct. Proto mu volal a on nám řekl tohle. Je mi to líto," zašeptá Zayn. Super. Takže jim ten idiotskej telefon zvedne, ale mě šanci na vysvětlení nedá!

,, Nemluvili jste o tom, že bych s ním potřeboval mluvit?" zaskučím a sejdu první schod. Když se dlouho nic neozývá setřu si první slzu. ,, To je dobrý. Jdu do kuchyně ozvu se."

Sotva vejdu zarazím se. Nejenom že tam sedí Liam s Gemm, ale ke všemu si povídají s Ashem. Tak nějak jsem si v tu chvíli nemohl pomoct a cítil šílenej strach, že se mu něco stalo. ,, Ahoj Harry," vyjekne se smíchem. Nepatrně si oddychnu a jen kývnu na pozdrav. ,,Vypadáš fakt hrozně," dodá ještě se skousnutým rtem a nakrčeným obočím. ,, No hele. Jsem tady z jednoho prostýho důvodu." Hlasitě vydechnu a pomalu si sednu k nim ke stolu. Vůbec nechápu o co jde. ,, Zrovna teď tu nejsem jako tvůj zastánce. To co jsi udělal Louisovi bylo svinstvo. Je z toho v prdeli a nechtěl se mnou jít ani napít se. Celej večer byl vzhůru a po tom dnešním hovoru už to nedal." Zase se odmlčí, když nejvíc potřebuju, aby pokračoval. S jeho slovy na mě padala lavina viny a pomalu, ale jistě mě pohlcuje. Liam už se chystal něco říct, ale stačilo mu slabě stisknout rameno, aby mlčel. ,, Ale Louis tě pro něco musel milovat. A i kdyby to tak bylo chci abys mu dal na chvíli pokoj. Dneska ráno odjel. Souhlasím s tím, aby si dal od toho všeho pokoj. Takže prosím. Aspoň týden žádný hovory ani esemesky. Prostě nic. Dejte mu lidi pokoj."

,, Ale vždyť se mu chci omluvit. Nechtěl jsem říct nic z toho co...," nestačím to ani doříct, když se ironicky uchechtne a hodí na mě dost naštvaný pohled, který mě utne.

,, Prakticky jsi mu řekl, že za nic nestojí a byl jsi s ním jenom proto, že jsi idiot, což není novinka. Ten kluk při vás stál od samího začátku. Podporoval vás, i když sám už nemohl a měl co dělat, aby tady pro vás byl a zase někoho podržel. Ne jednou se u mě hroutil, protože to nezvládal, ale to nikdo z vás už neví. Včera jsem mu oznámil, že Jimmiho někdo ubil. Přišel si za někým z vás promluvit a svěřit se?" odmlčí se zase krátce. Čím víc to poslouchám tím horší je zastavit příval slz. ,, Lidi fakt mi na vás záleží a vím jak moc záleží jemu na vás, ale už toho bylo dost. Nechte ho, aby se vrátil sám až uzná že je připravenej. Víc k tomu asi neřeknu. Popravdě sám nic moc nevím. Dneska ráno zavolal do práce, že nepřijde a jede někam na pracovní dovolenou nebo co to říkal. Byl úplně mimo a narychlo si sebral věci co měl u mě a zmizel. Harry jestli to myslíš vážně s tou omluvou tak se soustřeďte všichni na sebe. Prosil mě, abych na vás dohlédl a já mu to slíbil i s tím, že mu od vás zařídím klid. Nikdo mu nebudete volat. Když se něco bude dít zavoláte mě. Liam a Gemm to chápou se Zaynem a Niallem to proberu v práci. To je asi tak všechno co ti můžu říct. Dopřej tomu klukovi taky klid. Možná že právě tohle oba potřebujete, aby jste si rozmysleli jestli opravdu spolu chcete bejt." Pomalu kývnu a znovu si setřu slzy. Když se postaví, že půjde zazvoní mu teleon. Se slabím úsměvem to zvedne. ,, Ahoj Lou. Zrovna odcházím od Vicka. Harry je v pořádku všichni jsou," odmlčí se a ještě nám zamává než úplně zmízí. Když ho pozdravil tak moc jsem musel přemáhat touhu po tom skočit po něm a sebrat mu ten telefon, ale má pravdu. Celou dobu jsem mu ničil život. V našem dětství i teď.

Black and white swanKde žijí příběhy. Začni objevovat