"Kalbim kalbine kavuştuğunda atmaya başladı aslında..."
Ertesi gün birbirinize sarılmış bir halde uyuyordunuz. Dün gece üstünü giydirmişti Jungkook.
Bu sebeple sorun yoktu.
Saçlarını okşayan Jungkook çoktan uyanmıştı. Sen ise dün gecenin yorgunluğu ve duygu yoğunluğu ile yorgun bir uykudaydın.
"Gerçekten şuan benimsin."dedi Jungkook kendi kendine.
"Bu güzelliğin benim olması bana verilen bir cennet sanki."dedi.
"Seni anlatmak isterdim. Ama olmuyor işte. Kelimelere sığdıramıyorum. Anlatamam ki sana olan sevgimi meleğim. Anlatamam."dedi.
Sen o sırada kıpırdanınca kasığına giren ağrı ile nefesin kesildi ve uyandın.
Jungkook hemen oturur pozisyona geldi ve seni kollarından tutup doğrulttu.
"Yavrum iyi misin?"dedi.
Kafanı acıdan dolayı geri attın. Ve dişlerini sıktın. "Kasıklarım... Ah! Çok ağırıyor."dedin. Ve gözlerini açtın. Çünkü Jungkook kasıklarına masaj yapıyordu. "Üzgünüm."dedi mahcup bir sesle.
"Olması gereken ve gayet normal birşeydi. Birkaç saate geçer sanırım."dedin.
Yaptığı masaj da iyi gelmişti. "İyi geldi mi?"dedi.
"Evet."
"Ağrı kesici iç eğer geçmezse. Ama ilk önce kahvaltı etmemiz lazım."dedi.
"Ederiz sorun değil."dedin.
"Ederiz ederiz ama... Evde birşey yok."dedi.
"Ne?"dedin kafanı kaldırıp ona bakarken.
"Bizi buraya getirdin ve hiç düşünmedin yemek ihtiyacımız olduğunu öyle mi?"dedin.
"Şimdi o an..."
"Tamam sevgilim. Anladım. Birazdan gidip alışveriş yaparız."dedin.
"Sen yat. Ağrının bu gün geçeceğini sanmam. Ayrıca yatağı temizlemen lazım. Ben gidip alırım."dedi.
"Haklısın. Tamam sen al."dediğinde ayağa kalktı ve dolabı açıp oradan rastgele bir tişört üstüne geçirdi.
"Geldiğimde yaparım yine masaj."dedi.
"Tamam. Yalnız, burası merkeze biraz uzak değil mi?"dedin doğrulmaya çalışırken.
"Evet ama ben hallederim. Merak etme. Telefonun açık olsun aradığımda aç."diye tembihledi.
"Tamam Jungkook tamam."dedin gülerek.
"Kapıyı kilitle ve ben gelene kadar kimseye açma."dedi.
"Ben çocuk değilim."dedin.
"Ben yine de uyarımı yapayım da."dedi ve yaklaşıp alnına bir öpücük bıraktı.
Okyanus kokusunu aldığında içine çektin.Jungkook evden çıkınca zor da olsa doğruldun. Aklına dün gece olanlar geldikçe farklı hissediyordun. Elini yüzünü yıkadın ve odaya gittin.
Yatağı görünce kızardın. Hızla yataktaki çarşafı aldın ve banyoya götürüp kirli sepetine attın. Yeni bir çarşaf sermeye odaya girdiğinde kasığına giren ağrı ile ufak bir çığlık attın. İşini halledip uzansan iyi olacaktı.
Hızla yeni çarşafı sardın ve Jungkook'un tarafına yattın. Okyanus kokusu seni rahatlattı. Gözlerini kapattın. Canın yanıyordu ve ne zaman geçeceğini bilmiyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Фанфик❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...