In ziua de 16 Aprilie familia Mirunei ia omorât părinții celei mai bune prietene ai ei Alexa .
După 2ani
Miruna nu a putut niciodata sa uite ca părinții ei ia omorât pariintii celei mai bune prietene din cauza unui joc de cărți . Alexa plecase din țara doar ca sa uite de povestea asta . Miruna vorbea foarte rar cu părinții ei .
Ana(mama Mirunei ) - Vrei sa ieșim in oraș cu tine și tatăl tău ?
Miruna - Nu!
Ana- Andrei (tatăl Mirunei ) uite ca Miruna nu vrea sa vina!
Andrei -Hai las-o ca vede ea !
Miruna a ieșit din camera și a început sa tipe la Prinții ei....
Miruna-Cum va permiteți sa ma chemați in oraș pe ce ca mati nenorocit și pe mine și pe Alexa!
Ana și Andrei pleca din casa fără sa o bage in seama . Miruna încerca sa o sune pe Alexa , dar nu răspundea , deoarece Alexa nu mai voia sa audă de ea și de familia ei !
După 2 luni Alexa sa intors acasă unde sa născut . Ea mergând in parc plângând sa întâlnit cu Miruna.
Miruna- Alexa tu ești ?🤗🥺
Alexa nu o bagă in seama și pleca drept înainte ..
Miruna nu se lasă bătută și ii spune:
-De ce nu ma bagi in seama ?
Alexa- Tu chear vrei sa te bag in seama pe ce ca părinții tai mi-au omorât familia ?
Miruna- îmi pare rău!
Alexa - Prea târziu ! Familia mea acum este in mormânt !
Miruna nu a mai zis nimic și o lasă pe Alexa sa plece ..
Miruna ajunge acasă și voia neaparat sa vorbească cu Alexa . Miruna pleca acasă la Alexa ...
Cioc Cioc .....ciocSunteți curioși cine va Răspunde și ce se va întâmpla ? DACĂ DA nu uitați sa dați un like și un follow ♥️