-Totul a inceput...acum 45 de ani,in Maroc.M-am nascut acolo,din doi parinti musulmani;eram prin urmare un musulman.Am crescut dupa legile Coranului si sub regulile stricte ale tatei,bunicul tau.N-a fost usor,n-a fost placut.Am ajuns la varsta tumultoasa a adolescentei,iar familia mea a inceput sa-mi caute o sotie.Eram incantat...urma sa am un trup langa care sa ma incalzesc,o mama pentru copii mei,o femeie cu care sa-mi impart caminul si averea,si,indispensabil,inima.Nu stiam de existenta mamei tale si bineinteles nu stiam ca sufletul meu pereche e atat de aproape de mine.
-Nici eu nu stiam de existenta tatalui tau,a inceput mama care intrase in bucatarie,cerand din ochi tatei permisiunea de a vorbi.Venisem in vacanta cu parintii mei,in Maroc.Aveam 18 ani...
-Iar eu eram un tanar musulman,de 20 de ani care era considerat un burlac batran deja,numai bun de insurat insa.Obisnuiam sa ma plimb pe strazile Medinei ore in sir,fara sa ma plictisesc,fara sa ma pierd,gandindu-ma doar la cum,la nasterea primului meu copil voi imparti carne de miel saracilor de pe aceste strazi.Visand asa cu ochii deschisi,m-am lovit de ceva,un trup cald si mic.
-Scuze,am baguit eu
-Nu nu,e vina mea,a raspuns cu voce cristalina mama ta.Stia araba.
-Tata ma invatase.Era ambasador si calatatorise mult,stia mult limbi si era un om cult.a zis mama infrigurata,privind in gol nostalgica
-Buna,eu sunt Amin.Tu...nu esti de pe aici?Scuza-mi impolitetea,numele tau?
-Eu sunt Mălina.
-Mă...cum?am intrebat incurcat
-Mălina,zise mama chicotind,si nu,nu sunt de pe aici.Sunt romanca...
Am inceput sa vorbim,a continuat tata,si s-a inserat pe nesimtite.Am condus-o la hotel si m-am intors acasa.
-Ma simteam indragostit.
-Ma simteam indragostita.au zis ei la unison
-M-am gandit toata noaptea la ea si la intalnirea pe care o stabilisem a doua zi.
-Am continuat asa luni intragi,neezitand sa ne marturisim iubirea unul altuia si sa ne surprindem cu detalii...
-De ce nu ati facut iubirea voastra publica?am zis eu contrariata
-Eu eram musulman,fiul lui Mohamed
-Iar eu crestina,fiica lui Dumnezeu.
-Credinta si parintii ne impiedicau sa fim impreuna.Asa ca m-am gandit sa ma casatoresc cu mama ta.Daca o converteam,ma bucuram de toate drepturile pe care le are un barbat musulman asupra sotiei sale,insa o supuneam la asuprire perpetua.Daca ma converteam,orice alt musulman avea dreptul sa ma omoare.Dar cand eram gata sa vorbesc cu tata si sa-i spun ca ma voi casatori cu femeia vietii mele,tatal meu mi-a aruncat in fata o casatorie pe care,bineinteles,nu mi-o doream.Asa ca am fugit...M-am convertit si m-am mutat cu mama ta,si ea fugita de acasa,la tara,in Romania.La putin timp ai aparut tu si toata lumea noastra s.a schimbat.
CITEȘTI
Egalitate?
عاطفيةO poveste a unei femei libere care invata sa traiasca dupa legile islamice...Pe drumul dur al emanciparii,va intalni iubirea si asta o va schimba pentru totdeauna