''Lütfen dikkat Bursa-İstanbul istikametinde seyahat edecek olan ... Turizm'in sayın yolcuları otobüsünüzün hareket saati gelmiştir.Otobüsünüzdeki yerleri almanız önemle rica olunur.İyi yolculuklar dileriz.''
-Ablaa,ablaa! Otobüs kalkıyo hadi bin artık.
-Tamam ablacım gitmez merak etme de sen pek bi meraklısın gitmeme.
-Yok canım biletler yanmasına diye şey etmiştim ben.
-Şuna bak ya biletin yanmasını da biliyor seni bücür.
-...
-Neyse tamam ben de geçiyim artık ha bu arada yokluğunda odamı çok karıştırma gerçi önemli şeyleri aldım ama.
-Tamam ablaların en güzeli sen hiç merak etme.
-Şuna bak hem bücür hem yağcı.
Elif'le aynı odada kalıyoruz ama ben İstanbul'a giteceğim için oda da tek kalıcak aslında ben korkar tek kalırsa diye sanmıştım ama demek ki benden daha cesurmuş.Ya da ben daha korkak.
Sözüm bittikten sonra sırasıyla herkese sarıldım büyükten küçüğe doğru babam,annem,abim ve son olarak bücürümüz Elif'e.Sarılma ve öpme faslının ardından annemin ve babamın işte kendine dikkat et,tanımadığın kimseye kapıyı açma,hasta olma /nasıl hasta olmayacaksam/ öğütlerini dinledim..Ama bu şeyler gerçekten önemli yani anneme hak veriyorum ama bunları bana değil Elif'e söylemesi lazım.
Şimdi ise otobüsün merdivenlerine ilerliyordum ki arkadan;
-Hey dur gitme !
diye seslenen birini gördüm tabi arkama dönmemle...
İlk bölüm çok kısa oldu biliyorum ama sizin de yorumlarınızı merak ediyorum yani yazış tarzımı nasıl buluyorsunuz gibi şeyler,eleştirilere açığım ha bir de bölümler git gite uzuyacak ama okuyuculara ve votelere göre lütfen beni yalnız bırakmayın yarın bir bölüm daha koyucam siz voteleyin yeter ki ... Lüfteenn..:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL GÖTÜR BENİ
Fiksi RemajaBu benim ilk hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenirsiniz... :) Tüm hakları saklıdır.Bu isimle açılan ilk hikayedir.