Jimin szemszöge:
-Akkor talán leülhetnénk-javaslom So-Young-nak ,majd Suga ágyára mutatok.
-Kösz de jól el álldogálok itt abban a 2 percben ,amíg beszélsz-feleli a lány semleges hangon ,míg végig szemembe néz.
-Oké értem én.Dühös vagy..Sőt gyűlölsz azért, amit tettem.Én is utálom magam amiért fájdalmat okoztam neked..hidd el..De egy dolgot el kell hinned nekem.Minden amit tettem..A te érdekeidet szolgálta.Próbáltalak megóvni attól ,hogy kirúgjanak a BigHit-től..hogy építhetsd a karriered ,hogy legyen esélyed arra ,hogy a színpadon állj és segíts az embereken..ahogy azt mesélted..Csak azt akartam ,hogy valóra válhasson az álmod ,mert tudom ,hogy a BigHit-tel sikerülne a csúcsra jutnod..De ha kiderült volna ,hogy...hogy te meg én...szóval...ha nem engedlek el aznap...ma nem lennél a kiadónál..nem lennél gyakornok és az álmod megsemmisült volna.-hadarom ,miközben én is tartom a szemkontaktust.
-És az eszedbe sem jutott ,hogy van más kiadó is?!Ha a BigHit ki is rúgott volna, van más cég is aki leszerződtet-válaszolja és szemei könybelábadnak.
-De gondoltam erre..csak..mégis hogyan várhattam volna el tőled ,hogy eldobd a már meglévő lehetőséged miattam?Szerinted képes lennék ekkora önzőségre?
-Ha igazán szerettél volna akkor igen..Igenis képes lettél volna elmondani az igazat ,ahelyett ,hogy elmenekülsz és igenis esélyt adtál volna kettőnknek!-üvölti ,mostmás utat eresztve könnyeinek ,majd egy mozdulattal arrébb löki megrökönyödött testem és kiviharzik a szobából.-Ahj hol van már So-Y.??-kérdezi az asztalnál ülve V ,mikor épp vacsorázunk-El fog hervadni a virágja ,a csokiját pedig már nem sokáig tudom megvédeni Jungkook éhes hasától.
-Kérdezd Jimint.Ő kergette el-feleli Suga.
-Yoongi elég!-szól rá RM-Jimin biztos nem direkt bántotta meg So-Youngot.
-Ugyan már...Most miért játszátok meg ,hogy Jimin maga a jószívűség?Mintha már el is felejtettétek volna mit tett.Elhitette szegény lánnyal ,hogy szereti ,utánna meg szépen lekoptatta és elhagyta.A férfiak szégyene, ti meg még véditek is.-hörgi Suga ,majd a választ meg sem várva feláll az asztaltól és a szobájába megy.
-Min Yoongi azonnal gyere vissza!-szól utánna Jin ,mire Suga csak becsapja szobaajtaját.
-Hagyd csak.-mondom mikor Jin már indulna dühöngő csapattársunk után-Hisz igaza van.Én űztem el So-Young-ot..most is...ahogy hónapokkal ezelőtt.Csakis magamnak köszönhetem ami történt.Az én hibám senki másé..
Ezután én is felálltam az asztaltól és elindultam saját szobám felé.
-De most akkor....So-Y...nem jön vissza?-szipog Tae a lánynak vett virággal és bonbonnal a kezében.
-Nem tudom TaeTae..Nem tudom-felelem ,majd mikor szobámba érek becsukom az ajtóm és elgyengülve az ágyamra rogyok.-Betörő!!!Betörő!!!!Segítséég!!!-riadok fel J-Hope visítására.
Mi a fene?
Gyorsan kikelek az ágyból és a hang irányába rohanok.
Mikor pedig kiérek a nappaliba és felkapcsolom a villanyt ,el sem hiszem mi fogad.J -Hope a földön fekszik So-Young a hátán térdel ,Jungkook pedig a kanapé mögé bújt ,de amilyen idióta a lába kilóg a bútor mögül ,így lebuktatva őt.
-Ti meg mégis mit csináltok?-kérdezem.
-So-Young?-nyögi Hope mikor meglátja ki is teperte le-Te vagy?
-Mégis ki más lenne te lökött-mászik le a lány Hope hátáról-Mikor a rám vetetted magad és elkezdtél sikoltozni ,hogy "betörő" ,akkor is mondtam ,hogy csak én vagyok.De hé..még mindig nem hiszem el hogy nunin rúgtál.-mondja So-Y. ,én meg csak ámulok azon amit mond ,mire J-Hope csak vöröslő fejjel bocsánatért esedezik.
-Én..tényleg sa..sajnálom csak megijedtem..Zajt hallottam ,kijöttem és csak egy sötét alakot láttam..Tényleg azt hittem tolvaj vagy.-magyarázza Hope.
-Akkor adok egy jó tanácsot.Legközelebb mielőtt megrugod a sötét alak nemiszervét ,kapcsold fel a villanyt és nézd meg ki a fene az!-válaszolja a lány ,majd megigazítja ruháját.
-Itt meg mégis mi a fene folyik?-jelenik meg ekkor a nappaliban a banda többi tagja is kómás fejjel.
-So-Youngra Hope azt hitte betörő és....öhmm...megtámadta-magyarázom amit még én sem fogtam fel igazán.
-Értem..-mondja félszegen Jin-És...mi a fenéért van Kook seggel felénk a kanapé mögött?
Ekkor a maknaera néztem ,aki még mindig az említett helyen kuporgott.
-Jk kelj már fel!-lép hozzá So-Y
és felsegíti-Mostmár minden rendben.
-Akkor nincs betörő?
-Nincs.-mosolyodik el So-Young ,majd megöleli Jungkookot.
-So-Young..-lép ekkor melléjük Tae is.-Ez...a tiéd.-ezzel átadja a lánynak a neki vett virágot és az édességet-Amiért megtaláltad Brokkoli urat.
-Oh..köszönöm-veszi át az ajándékokat So-Y.-De igazán nem kellett volna.
-Ha akarod.megehetjük együtt-szólal meg ismét Kook.
-Hajnal 2-kor?-kérdez vissza a lány nevetve ,én pedig csak ekkor pillantok az órára és tényleg hajnal 2 van.
Mégis hol volt So-Young eddig?
-Hát ha már így összegyűltünk-válaszolja Jk.
-Na jó gyertek-lép ekkor a lány a kanapéhoz ,leül ,a fiúk pedig körbeveszik-Egy Jungkooknak , egy J-Hope-nak ,egy Jinnek ,egy Rap Monsternek ,egy Sugának ,egy Tae-nak-osztja ki a bonbonokat mosolyogva ,ezután rám néz,egy pillanatra megáll ,majd felém is nyújt egyet az édességéből-Egy pedig neked.-Hmm...hát ez jó volt.-nyammog Jungkook miután még 5 bonbont elfogyasztott.
-Még mindig nem hiszem el ,hogy volt képed felzabálni So-Young ajándékát-mondja Suga ,aki a földön ül ,mivel a kanapét már elfoglalta J-Hope ,Jk ,Tae és So-Y.
-Most mé' mondod ezt?So-Young mondta ,hogy megehetem ,mert ő este 5 után már nem eszik.-értetlenkedik Kook.
-1.ilyet a szülők mondanak a gyereküknek ,hogy azok ne érezzék rosszul magukat a torkosságuk miatt és 2. az emberek este 6-ig esznek nem este 5-ig.-oktatja Suga.
-Ami azt illeti az 5 órával kapcsolatosan nem hazudtam.Tényleg csak addig eszek-javítja ki So-Y.
-Mi?Miért?-érdeklődik Tae ,amit én az ajtófélfának támaszkodva figyelek és beugrik egy régi beszélgetésem So-Younggal ,mikoris én meséltem el neki ,hogy nem eszek csak este 5-ig.
-Mivel már így is van itt elég súlyfelesleg-magyarázza So-Young ,majd a hasára mutat.
-Mi?De hát te nem is vagy kövér.-mondja Tae.
-Ja..De ha akarod mutasd meg a hasad.Tudok egy jó módszert...-kezdi Kook ,mire kiszakadok emlékeimből ,odalépek és nyakonvágom.-Mi a..Jimin..??
-Fogd be!-szűrőm a szavakat fogaim közt és próbálom visszafogni magam ,hogy ne üssem le a gyereket ,majd elengedem a fiút és a kanapén ülő So-Youngért nyúlok.
-Mi a fene?Mit akarsz?-lepődik meg a lány.
-Nem hagyom ,hogy ezek után ezzel a ficsúrral aludj.-jelentem ki ,majd menyasszonypózban a karomba kapom és elindulok vele a szobám irányába.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
ВИ ЧИТАЄТЕ
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
РізнеMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...