Dawno nie było rozdziału i know..
~~~~~~~~~
Słowniczek:
(I/w) - Imię wampira (wiecie o co biega)
~~~~~~~~
Do wszystkich:
Siedziałaś w klasie obok Twojej przyjaciółki. Pani właśnie przydzielała wam pary do projektu. Los chciał, że wylosowałaś chłopaka.. Gdyby to był jakiś random to nie ma problemu, ale ostatnio miał spinę z (I/w). No cóż, nie miałaś wyjścia. Po lekcji podeszłaś do chłopaka ustalić gdzie robicie ten projekt. Od razu zauważył to (I/w). Po jego wyrazie twarzy można było się domyślić, że nie jest zadowolony. Wręcz jest wściekły.
Po uzgodnieniu co gdzie i jak wyszłaś z klasy szukając (I/w).
Ayato - Po jego znalezieniu nie odzywał się do Ciebie przez cały dzień. Przełamał się dopiero, gdy zauważył, że przyrządzasz Takoyaki.
Reiji - Gdy znalazłaś chłopaka, ten Cię olał i jakby nigdy nic poszedł dalej. Cały tydzień milczeliście.
Laito - Ty natomiast znalazłaś go przy jakiejś lafiryndzie. Role się odwróciły i to Ty się obraziłaś.
Kanato - Przeszukałaś całą szkołę, jak nie było tak go nie ma. Jedyne miejsce, w którym mógł teraz być to cukiernia. Znalazłaś go. Był tak wkurwiony, że wolałaś się nie zbliżać. Po tygodniu odpuścił.
Subaru - Jegomościa znalazłaś obok szkolnych toalet, przy doszczętnie rozwalonej ścianie. Zapierał się, że nie jest wcale obrażony. Po kilku godzinach milczenia, w końcu do Ciebie przyszedł.
Shuu - Shuu spał w sali muzycznej. Próbowałaś go obudzić, ale Cię ignorował. Ty mega wkurzona wyszłaś i nie odzywałaś się do niego do czasu upadku na ryj. Oczywiście przez Shuu.
Ruki - Ruki czekał na Ciebie przed klasą. Nie ukrywał jego zirytowania. Szczerze porozmawialiście i po wielu namowach zgodził się na Twoją współpracę z kolegą.
Kou - Znalazłaś go przy fankach, które umieją tylko piszczeć jak zabawki dla psa na widok idola.. Nie chciałaś na to patrzeć, więc udałaś się do domu.
Yuma - Zobaczyłaś się z nim dopiero w domu, gdzie ignorował Cię przez najbliższe 2 godziny.
Azusa - Gdy nie zobaczyłaś go w polu twojego widzenia, skierowałaś się do toalet. Intuicja Cię nie myliła i zastałaś Azusę przy umywalce z zakrwawioną ręką. Szybko to opatrzyłaś i przeprowadziłaś z Nim poważną rozmowę.
Shin - Czekał przed klasą ściskając w ręce swoje orzeszki. Namawiałaś go bite 4 godziny do tego, byś mogła robić projekt z Twoim kolegom. W końcu się zgodził!
Carla - Znalazłaś go w domu, malował bardzo nieprzyjemny obraz. Niczym z horroru. Nie chciałaś wchodzić mu w drogę.
Kino - On siedział na telefonie. Gdy tylko podchodziłaś to udawał, że Cię nie zna. Trwało to może jakąś godzinkę, po czym ''przypadkowo'' szturchnęłaś go przez co telefon wyleciał mu z ręki i rozbił się na kilka części.. No masz przejebane.
CZYTASZ
Preferencje~Diabolik Lovers
VampireJak w tytule, nic dodać nic ująć 😊 Postacie pojawiające się w preferencjach: ~Shuu Sakamaki 💤🎼 ~Reiji Sakamaki 🍵 ~Laito Sakamaki 🔞👙 ~Kanato Sakamaki 🐻🍬 ~Ayato Sakamaki 🤴 ~Subaru Sakamaki 🗯 ~Ruki Mukami 📘 ~Kou Mukami 🐱🎤 ~Yuma Mukami �...