1 Gün Önce: Akşam Yemeği
Bu akşamın sohbet konusu belirlenmişti. Bütün öğrenciler serbest derste hangi dersi seçeceğini konuşuyordu. Samimi olan arkadaşlar bir araya toplanmış, aynı dersi seçmeleri için birbirlerini tembihliyorlardı.
Bütün öğrenciler de olduğu gibi Pam, Artemis, Wetherby, Ester ve Theo'da da aynı sohbet konusu mevcuttu. Artemis:
- Ben silah kullanımı dersini seçeceğim. Bu ders için yanıp tutuşuyorum günlerdir, dedi.
Onun ardından Pam konuştu.
- Benim dersim zaten belli. Kütüphanecilik. Hobimin bir derse dönüştüğünü gördüm ya, artık ölsem de gam yemem.
Hepsi güldü. Pam'den sonra konuşan Ester oldu.
- Ben de satranç seçerim herhalde.
Wetherby:
- Ben de spor seçerim. Sen ne seçeceksin Theo? Hadi sporu seç de beraber girelim derse, dedi ve meraklı gözlerle Theo'ya baktı.
Theo hemen ona cevap verdi ama konuşurken Ester'e bakıyordu.
- Olmaz! Ester'i yenmek için pratik yapmam lazım. O yüzden satranç seçeceğim.
Buna karşılık Ester hafifçe gülerken Wetherby, gözlerini devirdi ve konuştu.
- Dostum saçma bir gurur yüzünden...
Theo hızla onun sözünü kesti.
- Bu gururdan çok daha fazlası Wet! Her oynadığımızda yeniliyorum ve en önemlisi nasıl yenildiğimi anlamak yarım saatimi alıyor. Belki de daha fazla... Bu yüzden kendimi geliştirmeliyim.
Masadaki herkes güldü. Gülmeyen tek kişi vardı, o da Theo idi. O, bu söylediklerinde oldukça ciddiydi ve ciddiyetini koruyordu. Theo, Ester ile ilk kez oynadıklarında yenildiği için hırs yapmıştı. Bu yüzden her boşlukta Ester'i kendisi ile satranç oynamak için zorluyordu ama sonuç hiçbir zaman değişmemişti. Her oynadıklarında Ester kazanmıştı.
Gülmeyi kesen Ester, Theo'nun oldukça ciddi olan yüzüne baktı ve:
- Beni yendiğin gün artık her şeye farklı bakmaya başlayacaksın ama beni yenebileceğini sanmıyorum. Neyse, ben biraz daha yemek almaya gidiyorum, dedi.
Hiçbiri bu dediğinden bir şey anlamamıştı. Ester tepsisini alıp ayağa kalkarken Wetherby konuştu.
- Oha! Daha nerene yiyeceksin acaba Ester?!
Ester düz bir ifadeyle ona cevap verdi.
- Bugün çok koştum, Wet. Açım ben!
Wetherby anında ona cevap verdi.
- Biz de seninle aynı koştuk ama bak, daha fazla yemiyoruz!
Pam birden konuşmaya dahil oldu.
- Rahat bırak onu Wet! Ester bu kadar koşmaya alışık değil.
Ester bir şey demeden oradan uzaklaştı. O uzaklaşınca Pam konuşmaya devam etti.
- Onun vücudu bizim ki gibi değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay
ФэнтезиBüyülerin, elementlerin ve kılıçların havada uçuştuğu fantastik bir dünya sizi bekliyor. Normal olmayan ikizlerin kendileriyle ve dış dünyayla çatışmasını okumaya hazır olun. Neredeyse her hikayede olduğu gibi bu hikayede de iyi-kötü çatışması var...