Lassan mentem, vagyis inkább vonszoltam testem a büfé felé. És, hogy miért is? Egyrészt mert rohadt fáradt voltam, másrészt meg mindjárt kilyukad a belem. De még mieleőtt elértem volna az aranyos büfés nénit, hát nem odarohan hozzám az iskola egyik ribanca a sok közül?
-(Név), (Név)!- ért végül oda hozzám, s kezdte el idegesítő mondandóját.- Képzeld az elöbb láttam csókolózni Satoshit és Keykot.- nézett reám megjátszott szomorúsággal.
- Meddig kívánsz még előttem álldogálni kurva?- néztem rá kifejezéstelen arcal, mire tekintete felháborodottá váltott.
- Minek neveztél?! Nemhogy hálás lennél amiért elmondom, hogy a pasid megcsal!!!- kezdett el ordibálni, mire szinte mindenki minket kezdett el nézni. Ja igen, a Sathosi nevű pali a jelenlegi pasim, akivel kb 3 napja vagyok együtt.
Sokat költöztünk miután bántalmazott az Ackerman nevű gyerek. Azóta elég sok dolog történt...
Például meghaltak a szüleim, autó balesetben... Én éltem túl egyedül.
- Mondjuk nem is csoda, hogy megcsal. Kinek kéne egy olyan kurva mint te, aki az egész iskolán végig ment már?!- tört ki röhögésben. Mondjuk igaz... Tényleg végig jártam már az összes fiút az iskolában. De egyikkel se feküdtem le, csupán csókot engedtem, valamikor még azt se. Leginkább unaloműzés miatt csináltam ezt. Nem is csoda, hogy egy hétnél tovább nem bírja a kanos szívük, és megcsalnak. Vicces volt számomra az emberek reakciója... - Egyszerű kurva vagy.- mondta ki végül a csaj azt a szót amire már kedvem támadt visszaszólni.
- Jaaaa egy kurva, de mégis engem választott Ariki.- mondtam egy kajlán vigyor közepette. Ariki volt az akiért ez a lány teljesen oda volt. Úgy akarta felkelteni Ariki érdeklődését, hogy fűvel fával összejött, s végül ezért nem jött össze vele Ariki.
Eme kijelentésemre a csajban elszakadhatott valami, mert nekem akart rontani, ami elöl én szépen el is tértem jobb oldalra, majd tarkón vágtam és hasba rúgtam, amitől repült egy másfél métert.
Hát igen, ez lett belőlem.
Régen egy kis naív kislány voltam, aki mindenkiben a jót látta, még abban az Ackermanban is. Mondhatni miatta vagyok ilyen. Miután elköltöztünk elkezdtem önvédelmet tanulni nem hobbi szinten, olyan szinten, hogy ájulásig hajszoltam magam. A régi kis duci kislány, aki mindenkit szeretett mára eltünt belőlem. Helyette egy 16 éves érett lány lett belőle, aki nem dől be a szép szavaknak, s akit sok lány irigyel a teste miatt, de fogalmuk sincs mennyit dolgoztam ezért a testért. És ezt a testet sok fiú magának akarja.
Ezért fiúk a szememben... Egy igazi férfinek a belső lenne a fontos.
Mivel a csajt eléggé szépen kiütöttem, megjelent egy tanár is. Csoró csajt már kezdtem megsajnálni... Neki löktem az üvegfalnak, amit be is tört, s a lány hátába fúrodtak bele. Egyre több gyerek jelent meg, valaki még ordított is.
-(Teljes Név) azonal jöjjön az igazgatóiba!- halottam meg az igazgató hangját a bemondóba.
Tudtam mi fog következni... A 11. iskolámból is kicsapnak.
______________________
~Javítva:2019.09.11.~
KAMU SEDANG MEMBACA
Kibaszott szerelem (Levi X Reader)
Fiksi Penggemarn o t e: Ez a könyv szünetel még befejezem a másikat (remélhetőleg meg az idén). Sajnálom és köszönöm a türelmet. Mivan akkor, ha egy lány nem saját maga miatt akkar megváltozni, hanem azért mert az emberek földbe tiporták a szavakkal? Mivan akkor...